Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Akkumulátor csere után az...

Akkumulátor csere után az alapjárat megbolondult - mitől?

Figyelt kérdés
Suzuki swift 2001-es, akksi nem volt teljesen lemerülve, inkább a kora miatt cseréltem.
2012. jan. 23. 19:12
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
62%
Nem hiszem hogy a két dolognak köze van egymáshoz.
2012. jan. 23. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
100%
nekünk a 2006-os Ignisünknél volt ilyen, kb 1 napra volt kint az akkumulátor, és elszállt az alapjárat. pár ki és betétel(akku) után helyreállt.
2012. jan. 23. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
100%
Teljesen normális , akku kivételnél az ECU elfelejtette a motor beállításait, amit most újrafog tanulni. Tehát ez nem hiba!
2012. jan. 24. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:
100%
gyujtás nélkül nyomsz egy padlogázt ,ráadod a gyujtást,kb 15 mp-ig,majd leveszed a gyujtást,ujra ráadod alapjáraton 15mp ,ezt 3-or megismétled és remélhetöleg be áll az alapjárat, ha nem akkor alapjárat motor/sz-em van benne/tisztitás
2012. jan. 24. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:
61%

nem kell megijedni, előttem már válaszoltak...


másik szuzukinál is előfordul...ez ilyen...

2012. jan. 24. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 A kérdező kommentje:
Köszi a segítséget mindenkinek, már beállt kb.20 km után!!
2012. jan. 25. 14:54
 7/18 Fefe69 válasza:
85%

( Esetemben 2002-es SUZUKI SWIFT 1.3-AS, 8 szelepesről van szó)

A motorvezérlő, ha nem kap tápot,akár 2 másodpercig is...

Mindent " elfelejt "..

Újra kell tanulnia!

De!

Ez nem úgy van, hogy " menyéveleosztjólesz.." mert " félretanul, vagy be sem tanul!!!


Szerintetek így találta ki a gyár????

Hát nem!

A " betanítás " a következő ( úgy, hogy egy métert sem kell vele menni! ):


1. Indítsd be az autót, ha elérte az üzemi hőmérsékletet, állítsd le.


2. Vedd le bármelyik sarut 20 mp-re.


3. Rakd vissza.


4. Indítsd be, semmilyen elektromos " cuccot " ne kapcsolj be és NE NYÚLJ A GÁZPEDÁLHOZ!... hagyd így melegen " ketyegni 2 percig...


5. 2 perc melegen járatás után kapcsold be a tompított világítást..NE NYÚLJ A GÁZPEDÁLHOZ!


6. Újabb 1 perc elteltével az utastér szellőztető motort is max. állásba. MÉG MINDIG NE NYÚLJ A GÁZPEDÁLHOZ!


7. Ezután megint 1 perc elteltével a hátsó ablakfűtést is ( ha van ) kapcsold be.TOVÁBBRA SE NE NYÚLJ A GÁZPEDÁLHOZ!


8.innentől kezdve 1 perc múlva leállíthatod a verdát és mindent, amit bekapcsoltál, kapcsold ki.. NÓ GÁZADÁS!


9. Indítsd be és tutira jó!


Azért fejtettem meg, mert nekem négy nap és 250 km után sem volt hajlandó " megtanulni "


Kétszer próbáltam ki ezt a " tanítást " 100%-os sikerrel!


Általam vélt magyarázat:


A computerbe három infó megy be az elektromos terheléssel kapcsolatban, ezt figyeli. Azért, mert ha bármelyiket bekapcsolod, a generátor terhelődik, visszafogja a motort, a fordulatszám leesne és ezt kompenzálja, ( kellő mértékben emeli ) a motorvezérlő vezérlő egység.

Hát ezt kell újra a fejébe vésni, a megadott módon és lépésekben..


Volt olyan SUZUKI-s, aki akkucsere után ezt tapasztalta, ezért rohant a szervizbe és közölték vele, hogy hibás a motorvezérlő...

Jól " lehúzták "...

Ezért írtam le, hogy senki ne járjon pórul többet..

2018. aug. 24. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 tferi11 válasza:
Köszi a segítséget! Ma csináltam a leírás szerint és tökéletesen működik!
2019. jan. 3. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim válasza:
Heló! Nekünk egy 10 éves SX4 csinálta ezt. Végigcsináltuk "Fefe69" leírását és helyreállt az alapjárat! Nagyon szépen köszönöm!!!
2019. ápr. 15. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 jcsaba65 válasza:

Mitsubishi Outlanderen megcsináltam.Úgy tudom, hogy az összes japán autó így tanítható.

Tökéletes!Köszönöm én is!

2019. máj. 17. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!