Milyen autót vegyek maximum 2 millióból? (részletek leljebb)
Természetesen használt autók jöhetnek szóba. Benzinesre gondoltam, mivel nem mennék vele minden nap sokat, csak egy héten egyszer-kétszer 100km körüli távot. Fiatalos és elegáns autó fele húzok, mivel én is fiatal vagyok még (27). Öt ajtóshoz ragaszkodom, 1.6 motor lenne sztem a legmegfelelőbb.
Első saját autóm lenne. Amik tetszenek: Astra H, Golf 5, Mazda 3.
Javaslat, tanács, ötlet? Nagyon szívesen meghallgatnék pár hozzáértőt és tapasztalt autótulajdonost. Köszönöm!
A golfon kívül én még meggondolnám a többi VW konszern modellt is, nagyon széles abban a választék és ami a lényeg, az 1,6-os 100 lovas motor egy jó régi, gyakori fajta, kiforrt konstrukció, bár nem fogsz vele versenyezni, meg túl takarékosnak se nevezhető, de a lényeg hogy elvisz a-ból b-be.
Octaviat, meg a Seatokat is megnézném, a népítéletet a totalszaron inkább felejtsd el, eleve egy trágya komolytalan banda, és nem kéne egy rakat kontár barom meg ugyanennyi elfogult szép emlékké fakult mesében hinni, ha komoly vélemény érdekel, akkor olyanhoz menj aki specializálódott szervízt tart fenn egy márkára ráállva, hiteles infót más úgyse tud adni mint aki naponta bűvöli a kocsikat.
De japcsit nem vennék már csak a bizonytalanabb szervízháttér miatt se, meg alapjáraton se bírom azokat a sárga majmokat, de ha mégis akkor csak Mazdát.
Másrészt használtnál tudod úgyis bele fogs harapni a szaroskenyérbe, mert másképp ez nem is mehetne ebben az országban, költségmentes használt nincs, a minimum ha hosszútávon tartod hogy lecserélteted az összes folyadékot, szivárgó tömítéseket, szűrőket, ellenőrizteted a fékeket, futóműgeometriát, és esélyes utána egy pár futóműalkatrész cseréje is, persze nem azokba fogsz tönkremenni, de ez így összesen benne lesz 50-60 rongyban, utána tudod hogy miben ülsz. A vezérlés is kényes téma, arról max szakszervíz által kiállított dokumentnek higgy hogy mikor volt cserélve, ha nincs ilyen akkor belekalkulálhatod rövidesen azt is mert ha elszáll qrva súlyos kiadásod lesz, az egymaga 50 rongy körül lesz egy normálisabb szervízben. VAG konszernhez könnyítésként annyi hogy alkatrészforrás dögivel, hozzáértő is, némileg megkönnyíti a dolgod, épp ezért racionális döntés tőlük venni kocsit
Szóval így ezeket add össze mielőtt lépsz.
Köszi mindenkinek, hasznos amiket írtok, nagyon.
5 ajtóshoz nem ragaszkodom, a mazda 3 is szedánban jobban tetszik. A 3 ajtót kerülöm.
Bár tudom, h nem egyszeri befektetés, a németh v japánhoz ragaszkodom. 1.6 nál nagyobbat semmiképp, nincs értelme (nekem).
Még pontosan nem tudom, h milyen legyen, de valamit csak sikerül.
Jelenleg a mazda 3 sedan fele húzok.
Azaz :)))
Azért jó titeket meghallgatni.
Szóval szívesen veszek mindenféle hozzászólást.
Van egy konkrét kérdésem.
A mazda 3 1.6 benzines változata, kb 8-9et eszik.
Van értelme dízeles változatot nézegetnem? Vagy arra rámehet a gatyám ( ha valami baja lesz)?
Valszeg a lámpabúra a különbség mint látod. És komolyan megérné 2-3 liter diferencia miatt egy nyűgös dízelt venni?! Itthon eleve nem kapsz te abba megfelelő minőségű gázolajat.
Ha spúr csóringer vagy akkor a VAG konszern 1Z típusú blokkját vegyed vagy valami előkamrás Mercit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!