Opel Zafirámnak nincs ereje, a motor 3500-ig engedi el a fordulatot, maximum ez csak a jobb napokon van, volt olyan is, hogy 1500-nál leszabályozott, szervizben adagoló hibát mondtak mi lehet a baj?
Figyelt kérdés
3 hiba: Egr szelep (tisztítottam)
Légtömegmérő (cserélve)
Mágnesszelep (cserélve)
Motorkontroll lámpa világít miután kitörölték a légtömegmérő hibát átugrott mágnesszelepre.
Motorja: Dízel Y20DTH 2.0 DTI MOTOR, 2004-es Évjárat
Az autóban 3 hiba van mindegyiket megcsináltattam, leges-legutolsónak a légtömegmérő maradt meg azt mondták 10000%-ra az a hiba, kicseréltem, lássatok csodát el is múlt a hiba, átugrott egy mágnesszelephibára megint lomha lassú és a motorkontroll lámpa is világit, mitől?
2012. márc. 10. 11:16
1/3 anonim válasza:
Turbónyomás szabályzó szelep vagy ilyesmi? Nekem TDI-nél az okozott ilyen problémát. Adagolón dózisállítómű esetleg? Nem tudom a DTI-nél hogy vannak ezek. Valami tünet azzal kapcsolatban, hogy szegény (nem füstöl) vagy dús(füstöl) keveréket kapna?
2/3 anonim válasza:
most nekem is ilyet csinált a mondeo, itt a klímának 1 csatija lett rossz ezért vészüzemre rakta a kocsit, mondjuk nekem még csinálta azt is, hogy 5 napos állás után a mínusz16 fokban indítás után maxon pörgette a hűtőventit, de ugyanúgy erőtlen volt nem engedte felpörögni. Esetleg meglehet nézni ezt is
3/3 anonim válasza:
Valami valahol kontaktos lehet, esetleg az ECU haldoklik szerintem, nem szokott egyszerre ennyi hiba összejönni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!