Melyik lenne jobb választás?
1,Opel Omega B 1994-96 2.0 16V 136Le 185Nm 4henger 1440kg
2,Bmw 320i E36 1992 2.0 150Le 190Nm 6henger 1300kg
Fogyasztás,felszereltség kb egyforma,mindkettő tetszik bár az omega talán kicsit luxus autós fíling.Első autóm lenne,fontos hogy sedan legyen és hátsó kerekes később szeretném majd tuningolni is mint motorikusan mint külsőleg.Sokat nemvárok egyiktől sem tudom kb hogy mehet stb.Melyik lehet a kettő közül a jobb választás?A bmw kicsit drágább.Esetleg más hátsókerekes sedan fél milió körül van?
2.5 benzines 6 hengeres Omegát nézegess még. Nekem volt,full extrás,imádtam! :) 170 lóerő,már nem kell tuningolni. :)
(de sokan a Bmw-t fogják ajánlani,úgyhogy nem érdekes mit írok) :)
Ha nagy a család - Omega.
Ha magadban autózol inkább - BMW.
Ez ilyen egyszerű.
:p))
"
Első autóm lenne,fontos hogy sedan legyen és hátsó
"
Legnagyobb jóindulattal mondom: aranyszabály, hogy első autónak nem veszünk drága/nagy teljesítményű verdát, pláne nem hátsókerekeset. Pár év után, némi gyakorlattal már esetleg.
"
kerekes később szeretném majd tuningolni is mint motorikusan mint külsőleg.
"
Minek akarsz tuningolni? Átlagos esetben 100LE bőven elég, 130LE már úgy egész jó. Vezettem 200LE-s autót, hát ott már igencsak figyelned kell és erőszakkal visszafogni magad hogy ne csinálj hülyeséget. Könnyű elszállni ezekkel ha elkap a hév (lásd a havonkénti 1 lambo balesetet).
"
Sokat nemvárok egyiktől sem tudom kb hogy mehet stb.
"
Sokat nem vársz? Basszus 130 LE bőven több mint elég mind városba mind pályára. Eleve is ekkora teljesítményt valójában ki sem tudsz használni. Persze lehet száguldozni, de ne feledd hogy most a büntetési tételeket igencsak szépen felnyomták...
"
Melyik lehet a kettő közül a jobb választás?
"
Én BMW ellenes vagyok főleg az ár/érték aránya miatt. Itthon irreálisan túl van árazva ahhoz képest hogy mit tud. A linkelt két modell között is az Omega újabb és még a saját elmondásod alapján is kicsit talán jobban felszerelt, amúgy pedig minden más paraméterükben közel azonosak. Vagyis a BMW drágább. Ha tuningolni akarsz (ténleg értelmetlen) nézegesd hogy kb. mennyibe fog kerülni, vélhetően az opelhoz minden olcsóbb lesz.
Sok leharcolt bömös van, figyelj oda mielőtt bármelyiket is megveszed, mert aztán a gatyádat rá fogod költeni ha szart veszel!
"
A bmw kicsit drágább.Esetleg más hátsókerekes sedan fél milió körül van?
"
Akkor meg pláne opel.
Jótanács: azt is számold ám bele, hogy 2 literes mocival nem lesz túl olcsó a fenntartása neki fogyi és biztosítás miatt! Szerintem a 10 litert mindkettő benyeli szó nélkül, pláne ha tolod neki. Ha még tuningolni is fogod, a fogyi érték akár 12-15 literig is elmehet és a benzin csak drágább lesz!
Még annyit hogy a nagyobb köbcenti nem jelent feltétlenül nagyobb fogyasztást.
A 2000cm vectra kevesebbet evett pályán 130-nál mint az 1,6-os seat cordoba.
Hosszabb az áttétel és sokkal kevesebbet forgott a motor.
Rendszeres városi használatnál lehet hogy jobbra jön ki az 1,6, de ott én ritkán használtam.
Ja és nem volt az az idegesítő bőgés a motor felől.
Az meg hogy ne vegyen első autónak erőset majd később, hát ez nem állja meg a helyét.
Azért az átíratás meg egyebek sem 2 forint,plusz ha megveszel egy autot abban igyekszel kicserélni mindent.
Nincs értelme cserélgetni az autot annak aki nem áll úgy anyagilag hogy lazán megtehesse.
A 170 lóerő sem volt egy eget verő teljesítmény.
Meg attól is függ mekkora kaszniban van.
Az csak annak nagy aki egy 1,4-esből ül át.
Simán lenyomható vagy uralható
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!