Hogy halhattak meg ennyien ebben a buszban?
Buszon te is mindig bekötöd magad? :)
Hiába van öv, ha nem használják.
Autóknál vannak tervezett gyűrődő és energiaelnyelő zónák, passzív karosszériavédelem, más pozícióban ülsz. Busznál ez kivitelezhetetlen, túl magas lenne a súlypontja (így is könnyen fel lehet őket borítani), illetve a tömege. Tulajdonképpen csak egy bódé van, sokkal kisebb a karosszériavédelem, illetve a nagyobb tömeg miatt nagyobbak a fellépő energiák is azonos sebesség mellett.
Az övet pedig nem szokás használni (meg is van az eredménye), a légzsák pedig biztonsági öv nélkül súlyos sérüléseket tud okozni, illetve képzel el hogy 5éves kisgyerek elkezd ugrálni az előtted lévő ülésen, vagy valaki belevágódik, és az arcodba nyílik egy légzsák.
én sem értem ezt a balesetet,
állítólag egy csőben-alagútban ment egyenesen a busz ,másik résztvevő sem volt,mégis valahogy ferdén nekiment az alagút falának,de hogy ettől miért lett hirtelen huszonvalahány halott,hát ez kérdés
azt írják ez történt :
" A jármű eddig ismeretlen okból egy autópálya-alagútban felszaladt a jobb oldali padkára és frontálisan nekiütközött egy öbölszerű bemélyedés - egy vészhelyzeti megállóhely - falának. "
Egyik válaszoló írta, hogy van benn limiter is. Addig rendben, de kitudja mire volt állítva, most nem tudom fejből a svájci sebességkorlátozásokat buszra, de valószínű(sőt 100%) hogy a busz tempo100 vizsgával rendelkezett, akkor mehetett 100-al, meg ki lehet játszani a a limitert is ugyan úgy mint a tachográfot meg mindent, szóval a 100-as tempó biztos megvolt.
Ami meg azt illeti azt olvastam hogy be voltak kötve, de később szerintem több mindent mondanak majd az biztos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!