az egész motort én állítottam be ... a karbiban 75-ös fúvóka van , a gyújtást "gyárinak" megfelelően állítottam
most járattam fél órát alapjáraton és nem állt le , de amikor meg huzatnám akkor meg be szaggat meg minden :( mitől van ez ?
2012. márc. 1. 12:22
3/12 anonim válasza:
ha durrog az elvileg gyujtás,de lehet sok benzint kap,felteszed 4 be leeseik a fordulat és nem birja eldolgozni a beszivott benzint
próbálj meg egy kisebb fuvókát
2012. márc. 1. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 anonim válasza:
Elmondom neked, hogy csak és kizárólag a széria 50-es Simsonokra vonatkozik az előírt gyári előgyújtás, jelentősebb fúratás után már egyéni beállítást követel. Leginkább minél nagyobb a henger, annál kisebb az előgyújtás a fhp.-előtt, illetve verseny motorkerékpároknál ez fokozódik. A Legegyszerűbben csak is mérésekkel és Stroboszkóppal lehet megmérni. Az 50-es Simsonkon előgyújtása 1,8mm-rel fhp. előtt a 70-es Simsonoké 1,4mm-rel fhp. előtt. Tehát az előgyújtásodnak e között kellene lennie. A torkot ilyen kismértékű tuningnál fölösleges kimaratni, mert nem sok minden változik. Inkább p20 vagy p21-es Pannónia karbi illik rá és az már bivaly tuning. Ha nagyon gytrán megy a motor alig veszi a fordulatot akk. sok a keverék mennyisége vegyél visszáb, ha viszont nagyon erőtlen akkor sok a levegő. AZ is a hibája lehet még, hogy mire felpakolod negyedikbe akkorra megmelegszik a blokk és azért csinálja a dadogást gyújtás kihagyást ami szintén gyújtás probléma. A durrogás az egyértelműen előgyújtás és a túlmelegedett kipufogó vég is a hibás előgyújtásról árulkodik.
2012. márc. 1. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 anonim válasza:
Ja és a rezó a gázok áramlása????????? Néz csak meg az eredeti kipufogóval!
2012. márc. 1. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 anonim válasza:
Azt nem értem már, ne haragudj, hogy ha nem tudod a helytelen előgyújtás tüneteit, akkor, hogyan állítod be és egyáltalán minek kontárkodsz bele ha nincs hozzáértésed???
2012. márc. 1. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 anonim válasza:
első vagyok:
egyszer a lendkerekemnek a lefogató anyájába nem sok menet volt,és hát úgy hagytam,10 km után elnyírta a reteszt,és a kipufogóvéget 40 méterre kilőve óriási durranással megállt :D
2012. márc. 1. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 pucuka69 válasza:
ha negyedikbe rakod és tövig húzod,akkor is ledadog,vagy akkor jó? Ha tövig húzva jó,akkor emeld fel a súbertűt magasabbra.
2012. márc. 2. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 A kérdező kommentje:
nah szóval ez a " jelenség" : el indulok vele , nagyon szépen megy , szaggatás nélkül ... pakolom soba fel a sebességeket el érek a 4.hez és amikor el kezdeném huzatni akkor gondol egyet durrog , le fullad ... amúgy amikor kb 40-el megyek vele 4.ben akkor szépen megy ... akkor nem nem csinálja ezt , csak amikor elkezdeném pörgetni ... megy úgy kb max 10 másodpercet és le áll... mitől van ez ?
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!