Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen autó a Suzuki Ignis?...

Milyen autó a Suzuki Ignis? Megéri az árát? Kategórián belül jó?

Figyelt kérdés
Konkrét véleményt, tapasztalatot kérek, ne csak úgy vaktában beleszólást, köszönöm :)

2012. febr. 13. 20:11
1 2 3 4
 11/33 anonim ***** válasza:

"igen, az összkerék-hajtás tényleg fontos..."


A már vennék, olyat vennék SX4-ből! :) Kinek mi a fontos.

2012. febr. 15. 07:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/33 anonim ***** válasza:
Nekem nem kellene ignis. Bármi más csak ignis nem. Multhéten vittek minket versenyre . Tank 41 literes tele töltve 120-as tempó majdnem végig autopályán 5-be (néha 100) .Talán 3 ha 4 éves az autó és a gyár 6,5/100km litert ír fogyasztásra de a 198km alatt nem hogy 13-at evett hanem megette majdnem a 3/4 tank benzint... ez volt odafelé... visszafelé tankolni kellett
2012. febr. 15. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/33 anonim ***** válasza:
17:44 Valami nagyon nem stimmel azzal a kocsival. 340 körül megyek egy tankkal, vagy többet, s abban város is van.
2012. febr. 15. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/33 A kérdező kommentje:
2012. febr. 17. 23:24
 15/33 anonim ***** válasza:

A Suzuki bármelyik modelljét nézve.

Előnyök:

-Olcsó fenntartani, és olcsók az alkatrészek általában.

- nem igazán igényel szervizelést, hisz egyszerű jószágok.

- Szóval nem megy benne tönkre a fed. komputer meg nem ír ki minden marhaságot mint egy új BMW pl.

- Ritkán hibásodik meg, és általában akkor is olcsó hiba jelentkezik. Pl.: féltengely gumiharang miatt féltengely csere kb 15-20ezer. 4-5 évente egyszer aktív vegyes használat mellet!!!!tehát gondolok arra, hogy 4-5 év alatt beleteszel 120ezer km-t terepen és úton vegyesen.

- Kevés a fenntartási költsége.

- Fogyasztást sokan javára írják hisz kb 5 literből megáll!! (De lentebb van erről még szó)


HÁTRÁNYOK:

- Fapados DE MOCSKOSUL FAPADOS!!!!!!!!!!!

- Baromi kényelmetlen már egy rövid úton is!! tehát 300km-t nem teszel meg vele egy seggel mert le fog rohadni a lábad a hátad meg a karod is meg még a nyakad is! 30-40km és negálsz mert már nem lehet kibírni.

- Zajos sok zajt enged be az utastérbe. nincs kényelmes könyöktámasz és egyéb elhelyezkedési lehetőség.

- gyenge a motor hiába a lóerő papíron. ezért dombon húzatni kell a motort, mert ha 4-en ültök benne akkor már nem akar felmászni egy kis emelkedőn (ez pedig a fogyasztást növeli, 5-ről hamar felugrasz 6-7literre is ha sok a domb akkor +++++++++)

- nem egy nyomatékos autó (előbb írót gond)

- A fogyasztás idővel nagyon megnő!!( kopik a motor, kopik a kuplung és már nyomni kell neki mint az állat mégse gyorsulsz fel 100-ra csak Budapest - Bamako távolság alatt!!!!

- Pici NAGYON KICSI!!!!!!!!!!!

A csomagtartó egy kis lyuk kb két utazó táska és kész meg a tetejére egy-egy hátizsák. ami csakádi autónak nagyon hátrányos!

- Az utastér zajos, és kicsi beszálláskor a kormányba vered a térded ( 163cm- magas vagyok) ugyhogy nem egy 2méteres ember veri bele!!!!!!

- hátul a lábam nem fér el rendesen és nem tudok leülni normálsan hisz nincs hely megmozdulni nem kell hátul az biztos Elől se nagyon!!! Elöl anyi mozgásterem sincs mint egy Astrában hátul.

- Nem biztonságos!

- ez nem csak a törésre értem(karambol esetére) Hanem arra is hogy nagyon érzékeny az oldalszélre! Így egy nagyobb széllökés kicsit fagyos úton már le is repíthet az árokba!!

- Rosz hátsó futómű. pattogó kemény érzésed van mégis himbálózik! furcsa!!

- Kicsi kereket!! ezért érzel minden szart az útból, rezgéseket, kis úthibákat is megérzel!

- Tehát közepesen gyenge v. max közepes minőségű uttartás, rugózás.

- A belső tér silány olcsó kemény kopogó müanyagból készül! Pár év rázkodás és mire a kocsid 10 éves lessz addigra zörög már a müszerfal!


Hát remélem nem hagytam ki semmit!!!


Mivel 1 millió ft- körüli vételárért kapni egy normális ignist.

Inkább néz körül és ne legyél szerény. Enyi pénzért kapsz egy opel vectra C-t is ami nagyságrendekkel jobb, ösze se hasonlítható a suzukival. Vagy egy astrát.

Én inkább ezeket ajánlom de persze a te döntésed. Sok más autó van még a világon jól gondold átt! ha kérdésed van írj ide nyugodtan!!

2012. febr. 26. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/33 anonim ***** válasza:

A fogysztás Eltért a gyártó által megadott adatoktól!!

Hisz egy személyel üresen sík terepen profi vezetővel aki tudja hogy kell gyorsittani minimális erővel. úgy igaz a fogyasztási mutató!

Azonban ahogy írtam ha már van utas 2-3 Szóval 4-en ültök benne akkor már tolnod kell neki a gázt mert nem megy. vagy ha nem tolod a szívómotor szívja a benzint mint az állat hisz a karburátor csak félig elektromos, vagyis a benzinadagolás elektronikus azonban ha nem megy több benzint ad a motornak!! komolyabb autók nem csinálják ezt!!!

Nekünk van suzukink tehát tudom mit írok. És valóban litereket változhat a fogyasztás, attól függően hányan ülnek a kocsiban és menyi a csomag. és tényleg elérheti akár a 10litert is.

Ezért komolyabb kategóriát ajánlanék neked azoknál nincs ekkora változás a fogyasztásban max 1-2 liter a sebességtől függően! nem pedig teher miatt egy komolyabb kategóriából telirakva is kihozol átlag fogyasztást ha nem hajtod meg 140-el a kocsit.mert a motor jól vezérelt és nyomatékos, ezért nem kell kétszer háromszor vagy akár 5-ször nagyobb gázt nyomnod neki ha teli van pakolva mint ahogy a suzukinál!!

2012. febr. 26. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/33 anonim ***** válasza:
Ja plusz még anyi hogy hiába 5 személyes csak 4-en férnek el benne! az 5-dik személynek nagyon vékonynak kell lenie mert kb 30-40cm-nél nem marad nagyobb hely neki az tuti átlag ember esetén de ugye még a vállak és a köynökök is ott vannak!!!!!!
2012. febr. 26. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/33 A kérdező kommentje:

Hát én csak abból tudok kiindulni amit tapasztaltam, Szüleimnek van Ignisük. 5-en tényleg elég szűk, de 4 embernek elég volt. Két 180 magas ember pont elfért egymás mögött. Régi Swift volt előtte, nekünk ez után jött az Ignis. Lényegesen kényelmesebb mint a Swift, 2-300 km-t gond nélkül mentünk, nem fájt semmink, és kényelmes volt szerintem. Az erővel nem volt gond, pályán is gond nélkül tartja a 140-et az összes emelkedőn, az érdi és a gödöllői részen is, 5. fokozatban. Vidéki utakon nyáron 5,5, télen 6 liter benzint kér 4-5 személlyel. Autópályán finoman hajtva 6,2-6,4-et csinált, 120-140-es utazó mellett.

Ezek alapján gondoltam azt hogy nem rossz kocsi. De itt nagyon lehúztátok, ezért állok értetlenül:(

2012. febr. 26. 15:00
 19/33 anonim ***** válasza:

hát ne haragudj de nem tudom hogy csinálták, hogy pályán többet evett a kocsi mint kis utakon ahol állandóan gyorsittani lassitani kell.

két 180-as ember pedig el el fér de hogy nem kényelmesen az biztos. Lehet h nekem nagyobbak az igényeim. de próbálj ki egy komolyabb aútót ebben az árban pl amit irtam c vectra érezni fogod miről beszéltem.

2012. febr. 26. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/33 anonim ***** válasza:

akár egy vw passatot is megpróbálhatsz.

Hát én kamionos vagyok. és mentem személyaútóval is rengeteget az ülést bírom de az ignist nem:) Sajnos.

Én is cserélném már. de nincs rá lehetőségem:(

2012. febr. 26. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!