Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel Corsa 1.3 CDTI - Fiat...

Enajjer kérdése:

Opel Corsa 1.3 CDTI - Fiat <--> 1.7 CDTI Isuzu?

Figyelt kérdés

Az Opelnél a Corsa 1.3 CDTI motort a Fiat szállítja.

Az 1.7 CDTI-t az Isuzu. Tényleg olyan hangos az 1.3-as? Még nem volt szerencsém megnézni. Mi tudtok ezekről?

Elég az 1.3 magyar utakra, vagy inkább benzines? Használtat akarok venni...



2012. febr. 11. 09:20
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
Én ajánlom az 1.3 CDTI-t. Elég megbízható motorok, nincs velük semmi gond. Sokkal jobban használható 75Lóerővel, mint a 100Le körüli 1.4-es benzines. Az 1.2-esről meg ne is beszéljünk, az egy siralomház.
2012. febr. 11. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
Az Isuzu nagyon jó motor, én azt venném.
2012. febr. 11. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 gomzoli ***** válasza:

Ismereteid pontosak. De az 1.3-as (valójában csak 1248cm3) sem hangosabb az 1.7-es Isuzunál. Nekem ez utóbbi van (Combo Tour-ban), és minden jó tulajdonsága ellenére is meg kell mondanom, hogy nem éppen csendes. Igaz, nem is kirívóan hangos, egy régebbi diesel VW-hez képest kultúrált duruzsolás, de a mai modern dieselek közt van jópár, ami lényegesen csendesebb. Furcsa, hogy ugyanez az 1.7-es Isuzu diesel a Hondákban szinte észrevehetetlenül ketyeg. Hangszigetelési, meg motorelhelyezési kérdés.

Egy Corsa-ba szerintem elég erős lehet az 1.3 cdti is, mert annak is vannak olyan menettulajdonságai, amik simán egy 1.2-es benzines fölé emelik. Más kérdés, hogy igaz-e amit a tartósságáról hallani (ill. annak hiányáról). Állítólag elég hamar (200e+km) vért köpnek.

Az Isuzu motor pedig legendásan megbízható, takarékos (a Combo-ban produkál nekem 6 alatti átlagot, ilyenkor télen, nyáron alig 5 fölött, persze kímélve), nem eszik többet a kicsi Fiatnál. Az ereje pedig sokkal nagyobb, mint ahogy a számbeli különbségek sugallnák.

Hátránya: megkérik az árát. Benzinest olcsóbban vehetsz, és ha nem mész 30ezret egy évben akkor nincs is értelme a százezreket jelentő árkülönbségnek.

Ha mindenképpen dieselt akarsz, akkor tuti, hogy 1.7 Isuzu!

2012. febr. 11. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
Mind a két dizelmotor elég megbizható ebbe a kocsiba.Az 1,7 jobban megy kicsit magasabb fogyasztással.Én az 1,3-ra szavaznék.Modernabb,kisebb fogyasztás+kötelező.
2012. febr. 11. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 gomzoli ***** válasza:
Bocs, de miért modernebb? Ugyanaz a technologia, nem? Az Isuzu sem az az Isuzu, ami a 90-es évekből való. Folyamatosan továbbfejlesztették!
2012. febr. 11. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:

Igen az ISUZU-t fojamatosan csiszolgatják ezért elég medbizható,de atól még egy öreg konstrukció.Az opel már nem akarta tovább fejlesztgetni a dizel motrait,azóta már minden dizel motort a FIAT-tól vásárol.

A 1,3 CDTI meg egy negyon modern dizelmotor ami 2003-ba jött ki.

[link]

2012. febr. 11. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 halrém válasza:

A kisdieselről pont a vezess-en, vagy a totálcar-on olvastam, hogy nem is tervezték többre, minthogy 250 ezret kibírjon! Meg a pici motor kisebb és gyengébb alkatrészei fogják majd kibírni azt, hogy így felfújják és kiélezzék?

Az Isuzu meg már százezerszám bizonyította tartósságát és megbízhatóságát! Nem véletlen, hogy sokan esküsznek rá!

2012. febr. 11. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:

Corsában alig találni 1.7-est, főleg a fiatalabbakban, úgyhogy szerintem nem is kérdés, hogy melyiket vegye, ha Corsát akar. Kb mennyit szánnál rá kérdező?

Mert az is lehet, hogy nem is akarja 250e Km-nél tovább használni!

2012. febr. 11. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
Amúgy meg...szerintetek egy 1.2-es fűnyíró benzines mennyit bír ki? Hát nem többet, az biztos.
2012. febr. 11. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:

Egyelőre ketten vagyunk pályakezdők, de lehet, hogy nemsokára hárman :)


Szóval az 1.3 szimpatikusabbnak tűnik. Terv szerint 100ezret rakunk bele 5 év alatt, szóval úgy számoltam, hogy ennél a futásteljesítménynél egy használt (max: 60 000 km-rel) már jó választás lehet dízelben.


Akkor már behozza azt a plussz pénzt, amit vételnél dízelnél ráköltök, dehát eladásnál is drágábban el lehet adni...


A járgány napi 30 km-t megy kb, meg néha egy-egy fővárosi út cirka 100km. 3-4 havonta nagyobb utak, meg külföld.


Most ahogy nézegettem lehet, hogy szóba jön a VW Polo 1.4 TDI is. Mindenképpen német kocsit szeretnénk.

2012. febr. 11. 16:28
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!