Opel Corsa B hűtés probléma! Mi lehet a baj?
Egy olyan problémám van, hogy a B Corsámat a mai nap folyamán kb 1 órás egyhelyben állás után leállítottam a motort és ezt követően elkezdett erőteljesen gőzölögni a motortér. Gyorsan kinyitottam a motorháztetőt és láttam hogy a kiegyenlítőtartályban rotyog a viz! Sapka a helyén volt de arra gyanakszom hogy a víz ott futhatott ki. Ezek után gyorsan rápillantottam a hőfokmérőre ami kb 110 fokot mutatott. A ventilátort nem halottam hogy bekapcsolt volna, viszont forró volt amikor már kinyitottam a motorháztetőt. Ja és ezalatt az óra alatt 1-es fokozaton ment a fűtőradiátor. Ezen problémák után vártam egy kis időt amíg a motor kellő képen lehűlt, ezek után csekkoltam a kiegyenlítő tartályt (még elég hűtőfolyadék maradt benne) és hazamentem, az úton nem ment 92 fok fölé a hőmérséklet, miután megérkeztem megint ellenőriztem a dolgokat hűtőfolyadék nem szivárgott, hűtő forró volt és a kiegyenlítő tartály kupakjától egy sziszegő hangot halottam.
Várom Válaszaitokat!
Köszi
Hát nemtudom hogy a B-s corsában hol van a ventihez tartozó jeladó. Ezt egy szervízkönyvben megtalálnád. Azt sem tudom, milyen ellenállású. Ez is le lenne írva. Meg az is, hány fokon kapcsol be.
Amúgy 110 fok még nem olyan sok a motornak. 130 fölött kezdődnek a problémák. A kupaknak nem szabadna sziszegnie, azért hívják túlnyomásos rendszerek. Szerintem a kupakot húzd rá jól vagy cseréld le.
Értem, akkor megpróbálok szerezni egy szervízkönyvet, és abban hogy keressem?
Am ha rotyogott a víz akkor tuti hogy nem okozott sehol kárt?
Ja a kupakot hiába húzom rá sziszeg, ha kicsit járatom a motort és leállítom ahogy kezd lehülni pár másodperc és sziszeg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!