Miért rak a márkaszerviz 50 amperes akkumlátort dízel autóba?
Vettem egy 1.5dci Renaultot, amiben nem régen cseréltek akkumlátort a márkaszervizben, és az idióták 50 amperes akksit raktak bele, ami akárhonnan is nézzük, de egy benzines autóba való, a dízelt érezhetően lassan tekeri 1-2 napos állás után.
Kérdésem: mi a francért ajánlja fel a hivatalos márkaszerviz egy ilyen aksi beszerelését, ami nem az autóhoz való?
Ki a fene mondta,hogy gumi?
"Egy autó, ami más szerint tökéletes, az én elveim szerint elviselhetetlenül vibrál."
Ebből indult a polémia de akku volt az eredő,gumiról eddig szó sem esett-nem vagy egyszerű eset... :))
A leírt Audi az ABT tuning (270LE)ellenére mindössze 10 liter körüli átlag fogyasztással bír.
Büszke is vagyok rá mert igen boldog karácsonya lett általa a feleségemnek - ezt kapta tőlem ajándékba.
Én egy hatezres Phaetont meg egy 400 lovas Range Rovert tankolok felváltva ezek valóban húsz liter körül hörpölnek -de hát így mulat egy magyar úr!
(A Thalia csak megérzés volt,mert Cliot,Kangoot,Lagunát,Meganet nem olyan gáz leírni.)
Boldogat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!