Miért rak a márkaszerviz 50 amperes akkumlátort dízel autóba?
Vettem egy 1.5dci Renaultot, amiben nem régen cseréltek akkumlátort a márkaszervizben, és az idióták 50 amperes akksit raktak bele, ami akárhonnan is nézzük, de egy benzines autóba való, a dízelt érezhetően lassan tekeri 1-2 napos állás után.
Kérdésem: mi a francért ajánlja fel a hivatalos márkaszerviz egy ilyen aksi beszerelését, ami nem az autóhoz való?
Talán azért, mert az a gyári előírás?
Vagy azért, mert annak a beszállító olyat visz nekik, mint gyári specifikáció, ezért ők olcsóbban jutnak hozzá, mint ha külön kellene megrendelniük.
Esetleg csak "maradt a polcon" egy olyan akku, gondolták, elsütik már, ne kelljen tovább tárolni.
Millió meg egy oka lehet...
Ezt a kérdést talán inkább ott a szervizben kellene feltenned!
No de egyébként mekkora volt benne előtte?
Miből gondolod,hogy nem bele való?
Egy ezerötös motorhoz pont ekkora dukál..
Nagyobb talán el sem fér.
Az én még egyszer akkora motoromhoz(3000-es dízel) "csupán" másfélszer akkora akku van mint a tiédben és gond nélkül teker mínusz húszban is.
Izzítógyeretyák,szűrők,porlasztócsúcsok rendben?
Én inkább erre felé kutakodnék.
Boldog Karácsonyt!
"Nem mindegy, milyen igényei vannak az embernek. Egy autó, ami más szerint tökéletes, az én elveim szerint elviselhetetlenül vibrál"
Jaja,érthető aggályok.
Én is épp ezért vettem AUDI A6 Avant 3.0 V6 TDI quattro Tiptronicot és nem Thaliat ...
:o))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!