Jaj hagyjuk már ezt a nevetséges simson vs robogó vitát... A simsonosok nagyrésze egyszerűen IRIGY, mert az anyagi körülményeik miatt nem telik nekik normális motorra vagy robogóra, plusz a robogót úgyis divat utálni meg lenézni, mert nem kell váltani rajta meg szar a hangja..Ja, mer a szimónak nagyon jó..
Komolyan elegem van már, hogy kezdő motorosok teszik fel a kérdéseiket, hogy milyen motort vegyenek elsőre tanulni meg stb, és mindenki le van hurrogva, hogy márpedig a honda meg aprilia meg suzuki meg yamaha fos, a szimó az isten mert az már 30 éve ott áll a kert végébe és ha szétesik útközbe akkor ott van a garázsban hozzá az alkatrész. Meg úgyis király, mert itt mindenkinek 85-90-et megy a simsonja meg lehet vele ugratni meg crossozni a faluhatárba, és a városban ott hagyja a 180-as runnereket is.
Értsétek már meg, hogy nem mindenkinek abból állt a gyerekkora, hogy faterral a garázsban bütykölték a simsont meg a rally ladát, és semmilyen műszaki beállítottsága nincs, vagy egyszerűen NEM TETSZIK neki az 1000 éves dizájn és valami modernebbre, megbízhatóbbra, praktikusabbra, ne adj isten gyorsabbra vágyik(tudom, tudom, a szimó ott hagy minden robogót lejtőnek felfele is szembe széllel).
Ha tíz nagy szimóst megállítanék, hogy válasszon egy többszáz ezres új sportrobogó vagy a szimattyu között ingyen, kiváncsi vagyok hányan választanák az utóbbit...
Jöhet a lepontozás nyugodtan, úgyis tudjátok legbelül, hogy nekem van igazam.
olasz motorokat szereltem
hamár említetted a többszázezres sportrobogókat, mentem már egy párral.
a kedvencem a derbi GP1 es volt 250 es létére nagyon jót ment és fordulékony is
500 as scarabeo val is mentem azon kívül hogy szépen gyorsul, egy rakás fos az egész...
szóval kis robogótól a nagyokig mentem mindenfélével de egy se adta vissza a egy váltós motor (akár simson) sajátos feelingjét. Nem váltasz rajtuk, úgy ülsz rajtuk mint egy hintalovon nem úgy mint egy motoron. Ha választhatnék a többszázezres robogót választanám amit eladnék és vennék egy simsont a megmaradt pénzből meg egy kis autót veszek és máris előrébb vagyok mint te...
a simson konstrukciója megelőzi a korát
és nem sok motor fog annyit kibírni mint a simsonok ezért istenítik őket ennyire, egyébként teljes joggal.
ennyi
Fel mit nézzek rá?
Ti magasztaljátok én meg sose értettem miért?
# 24
Miért is? A nyugati motorokhoz képest már az első gyártott simo is technikailag alulmarad. Se önindító, se mindkét fékre kötött féklámpa (se tárcsafék...), van, amin reflektor sincs és még sorolhatnám.
Sose volt a Szimó modern konstrukció, most meg már pláne nem az.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!