A Simsont vagy a robogót részesítitek előnyben?
Én abszolút a Simson mellett állok,idén vettem meg az S51-esemet.Tudom,hogy lesz,aki nem ért egyet velem,de szerintem a robogóban nincs semmi élvezet.Én már 2 évvel a jogsiszerzés előtt eldöntöttem,hogy Simsont akarok. Sokkal élvezetesebb vezetni,váltani,minden.Nem csak húzom a gázt azt' megy.
Nektek mi a véleményetek?
14/f
Simsont. Olcsó, alkatrész fillérekért van bla bla, a veszekedős kérdésekben kismillió érvet-ellenérvet felsoroltak. És szerintem ami nincs széthajtva az tényleg megbízható. Miénk se hagyott még az útszélén csak mikor kifogyott a benzin wehehe :) de az az én hibám.
tizennyolc eff :D
Robogó:
- kényelmes
- egyszerű
- VAN RAJTA CSOMAGTARTÓ, ami gyk. az élménymotorozáson kívül mindig kell
- jó márka nagyon megbízható
Simson:
- Nem kényelmes
- Nem egyszerű vezetni
- Élményt nem ad, mert 50 ccm...
- Nyista csomagtartó, bárhova mész még a bukót is cipelned kell magaddal, a többi motyóról nem is beszélve
- Egy-két véletlenül jól sikerült gyári darabtól eltekintve állandó szervízelést igényel
- Keverékkel megy...
A simónak egy előnye van: megtanulhatsz rajta MOTORT VÁLTANI. És ennyi. Se nem praktikus, se nem gazdaságos, se semmi egyéb. Viszont át lehet róla ülni egy nagyobb motorra, amivel már akár élménymotorozni is lehet.
Nekem volt simsonom és most robogóm van úgyhogy mind2-vel van tapasztalatom.
Simson:
-Nincs csomagtartó; cipelned kell a sisakot, ha valamit viszel akkor vmi hátizsák is kell.
- Keverékkel megy; a kutakon nem árulnak keveréket(elvétve van 1-2 kút), neked kell otthon bekeverned a kannába és úgy tankolni.
- A lábadat semmi nem védi; ha kicsit hűvösebb van máris fázik a térded.
-Van váltó, bár sok előnyét nem látom a variátorral szemben, van aki szereti.
-Drága; ahhoz képest hogy 20-30 éves motorok, elég sokat elkérnek érte
-sok simsonon már nincs index, kürt, km óra mert leszedték, de volt amelyiken nem is volt soha.
Robogó:
- van sisaktartó; nem kell cipelni a sisakot, motorozás közben elfér ott 1-2 dolog
-Van lábtér; van egy kis akasztófül, tehát egy táska simán elfér a lábadnál és nem fázik a lábad a menetszéltől.
-Mindegyiken van km óra, index, kürt.
-Van olajtartály; feltöltöd és az olajpumpa adagolja az üzemanyaghoz az olajat.
- Jobban gyorsul mint a simson és a végsebessége is jobb.
-pár apróság: benzinszint jelző, visszajelző lámpák, önindító, az első fék behúzására is felvillan a féklámpa.
- a japán és olasz robogók megbízhatóak és használtan elég jó áron hozzá lehet jutni.
Az én simsonom nem volt megbízható, gyenge volt.
A fogyasztását nem tudtam lemérni mert km óra nem volt, így a távokat se tudom, azt se tudom mennyit mentem vele összesen.
Tehát a Robogót részesítem előnyben.
17:52-nek és 18:32 nek:
Simson:
-Igenis kényelmes a bőr ülés
-Ha megtanulsz váltani egyszerű vezetni,csak egy robogósnak nehéz..
-Élményt ad,mert manuális a váltó,valamint szerintem a robogók is 50 köbcentisek,nemtom mire gondoltál...
-Csomagtartó van hátul,amin elfér a sisak,és hozzá tudod lakatolni,többi motyó meg más kérdés,szerintem a sisak mellé már a táska nem férne be a robogóba se
-Állandó szervizelés: ez részbe igaz,nem túl gyakran
-Keverékkel megy..hát szerintem a robogó is.. :D
-Lábadat nem védi semmi: nehogy azt hidd,hogy a robogón sokat véd az a kis fal,tapasztaltam
-Én Simsonomon konkrétan van index,kürt,km óra
-Általában a manuális váltós motorok jobban gyorsulnak,ezt is igazolhatom,mert kipróbáltam.
-Végsebesség: hát,szerintem ez megegyezik,hacsak nem valami Aprilia SR50 szerűre gondolsz
-Drága: nem indokolatlanul,a jó állapotúakat meg kell fizetni,mert jó minőségű
-Fogyasztás 2.4 - 3 liter
Utóbbinak:
Arról én nem tehetek,hogy a tied,gyenge,megbízhatatlan volt.
Km óra rászerelhető,vagy úgy vetted volna.
Robogó:
-Én azt mondom az is kényelmes
-Egyszerű,voltaképp a Simson is holt egyszerű..
-Jó márka megbízható: ez így van,de ha jó állapotú simsonod van az is örök élet.
-Drága a szervíz,a motor és egyéb alkatrészek nehezen hozzáférhetőek
-Van lábtér,így elfér a táska Simsonnál a hátadon is
-Visszajelző lámpák:Simsonban van index és fényszóró visszajelző
-Első fék behúzására lámpa :D képzeld,az enyémben gyárilag van elől is féklámpa kapcsoló
-Fogyasztása: 3 és 4 liter között mozog
Ha ennyi nem elég,írok még,kérdezzetek!
Utolsónak igaza van,a Simsonnal nem is "kellemes" úgymond túl nagy sebességgel menni,elég 50-60 nal is,de a lényeg,hogy élvezetes.
A sebességet és gyorsulást az előbbiek miatt soroltam fel
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!