Miért van, hogy sokan lenézik a Simsont?
23:25
Te miről beszélsz?
a kétütemű motorok nagyon keveset fejlődtek a simsonok kora óta..tulajdonképpen ugyan az, csak kicsit korszerűbb, néha vízhűtéses(de nem mindig).A négyütemű persze sokat fejlődött az otto- motorok óta.
2011. nov. 19. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
Én Simsonon tanultam meg motorozni , szerintem nagyon jó motor arra hogy megtanuld a lényeget de már rég túladtam rajta mivel fokozatosan váltogattam nagyobb kategóriákra.
2011. nov. 19. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
13/32 A kérdező kommentje:
ma 13:01
még nem próbáltál ugratni simsonnal terepen? v mi?
egyszer próbáld ki, csak ne verd szét a teleszkópokat, meg az alu v a vas kereket. (nekem a régi vas kerek van rajta :))
Persze, hogy nem próbáltam... Egy simson nem ugratásra való, még csak nem is terepre. Egy 20 centinél nagyobb bukkanón kitörik belőle a villa... Egy délután nem bírna ki egy krossz pályán.
2011. nov. 19. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
15/32 A kérdező kommentje:
nem pont krossz pályára gondoltam,...
de nem törik ki belőle a villa próbáltam, csak jó beállítás kell a villának, és keményebb rugó
"a kétütemű motorok nagyon keveset fejlődtek a simsonok kora óta..." Ezt max az mondja, aki nem ért hozzá. Egy mai 50es robogó blokk fényévekkel korszerűbb. Nézz utána , hogy mivel!
2011. nov. 21. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
Vízhűtés (bár nem mindegyiknél), több felömlő, forgósabb henger, membrán, kisebb karbi (a membrán nem kér olyan nagyot) és gyárilag rezó. Ennyi. Nagyvonalakban ugyan az, mint 30 évvel ezelőtt. Egyébként hasonlítsd össze egyszer egy bármilyen 50-es motor (akár robogó, akár sportmotor) hajtókarját egy Simsonéval. Kb fele olyan vékony...
2011. nov. 22. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
18/32 A kérdező kommentje:
Vízhűtést,több felömlőt,forgósabb hengert,membránt és rezót a simóra is lehet csinálni,
de a másik oldal nem mindegy, h egy simóval v egy robogóval vágótsz el
Igaz hogy a robogó sokkal fejlettebb, de nem megy vele sokra. Nekem van egy 04-es Mc3-mas Piaggio NRG-m( vízhűtés, tárcsafék, Leo vince ZX sport kipu) a vége 90km/h köröl van de a 26 éves gyári alapméretes 2 felömlős hengerrel és tágított kipufogónyílással rendelkező, gyorsító 4 sebességes Simóm gyári kipufogóval 85km/h a vége, iszonyatosan gyorsul (persze 50-esekhez mérten) és gyönyörű hangja van. Mikor elmegyek vele a főutcán sokkal többen felkapják a fejüket mint a robesznál és az emberek nagy többsége is aki egy csöppet is konyít a motorokhoz többre becsüli, szóval nem értem miért is ne lenne menő hisz szinte minden motoros ezen kezdte (pl akinek 50 Aprilia RS-e van az is Simon tanult, van jópár ilyen haverom). Én Simsont ezerszer jobban szeretem, mint a robogómat. Megtehetném hogy drágább motort hajtsak de minek hisz nekem ez is elég erős, nem menőzni hanem motorozni akarok, majd később jön a váltás 125ccm-re. Mellesleg nem érdekel valakit az említett robogó mert ladó kihasználatlanság miatt :D
[link] 2011. nov. 22. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
,,Egyébként hasonlítsd össze egyszer egy bármilyen 50-es motor (akár robogó, akár sportmotor) hajtókarját egy Simsonéval. Kb fele olyan vékony..."
Ja, mert abból kispórolták az anyagot :D
2012. máj. 21. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: