Manapság melyik a legjobb autó "tuningolásra"?
Ezt a szót ugy értem mint kinézetre mint teljesitményben.
Persze árban se legyen több mind 1 milió használtan gondolom... Most akarok venne ezzel a célal de nem tudok dönteni azt is írjátok lécci mit változtatnátok gondolok itt (turbo,sportlégszürő,kipufogó rendszer stb...) ha tudtok kocsit illetve alkatrészeket linkeljetek thy:)
Se turbó, se sportlégszűrő, se kipufogó rendszer, se nitró meg hasonlóak... Ha nagyon tuningolni akarsz, először a fékeket, aztán a felfüggesztést és csak ezek után bármi mást. Amúgy szerintem a Honda civic-ek egész jó alapautók.
Mindig is nevettem az ilyen autókon, meg a mellettük feszítő tulajdonosaikon (ne vedd személyeskedésnek, általánosságban beszélek).
Sokan azt gondolják, hogy fognak egy nagyobb turbót, lecserélik a kipufogórendszert minél hangosabbra, meg további hülyeségeket csinálnak, és attól milyen jó gépük lesz. Valójában azt sem tudják, mit csinálnak és hogyan befolyásolják a rendszert.
Ahhoz, hogy tudják, nem kis szakmai tudásra van szükség.
Vannak a látszat tuning gépek. :) Alufelni extra festés ordító kipu és hatalmas zene. Persze a fénytechnika se maradhat el :)
Meg vannak a sufni tuning turbó cserélgetős egyének akik általában ténylegesen nem értenek hozzá hogy mit csinálnak csak csinálják. Sok olyan sráccal találkoztam aki azt se tudta hogy az olajon mit jelentenek azok a számok hogy 10w-40 meg ilyesmi. Rárakják a hatalmas kerekeket a kocsikra aszt azt veszik észre hogy beleér a sárvédőbe kanyarba meg fékezéskor. XD Nagy előre lépés úttartásban!! :D
De a fékkel meg utoljára foglalkozik szinte mindenki....
Normális tuning autó kevés van Magyarországon.
Bár mondjuk autózás terén is utolsó helyen vagyunk mi magyarok. Ennek oka a pénzhiány. Nincs egy hivatásos magyar autóversenyzőnk aki ne saját pénzből csinálná ezt az egészet. Külföldön erre iparágok szakosodnak a reklámból hülyére tudják szponzorálni a versenyzőket. Sumahernek szerintetek van volt lesz másodállása amiből összerakjon egy f1 es gépet?!
Én személy szerint nagyon szeretem az autóversenyt. De itt nincs értelme úgy tuningolni a kocsikat mint az nsf ben. Egy aknafedő nincs szintben Pesten is fellelhető macskaköves út a mai napig. Arra nincs pénz hogy egyenes utakat csináljon az állam. "Mi kell ide ha nem ültetett kocsi!?! Én inkább a régi izomautókban és a 4x4-ek ben látom a jövőt. Ez az ország nem tokyó lássuk be bárhogy is szeretnénk.
Egy milláért felejtős.
Normálisabb futómű ás fékek kerülnek 2 millába egy közepes kocsi alá :)
Egy szívó motor turbósítása is bőven több mint fél milla ( nyilván nem VW 1.9d>td átalakításra gondolok ).
A normális tuning nem olcsó mulatság, főleg ha már elég elvetemülten nyomja az ember. Egy Lancer EVohoz egy cosworth hengerfej pl 1,6milla.
Szerintem is jobban jársz , ha keresel egy alapból sportosabb/erősebb autót. Elég azt is fenntartani.
És abból szokott a gond lenni, hogy friss jogsival nekiállunk jaszkarizni, hátsókerekes ~200 lovas autóval.
Havernak 325ös E36ja van, csak az sedan, kipróbáltam, szerintem a fogyasztásán kívül semmi kimagasló nincs benne. Az viszont igaz, hogy nagyon szép autókat lehet ezekből építeni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!