Melyik a leggazdaságosabb gyorsítási módszer?
Sok helyen olvastam, hogy a túl lassú gyorsítás is csak benzin pocsékolás, mivel a felhasznált benzinmennyiségnek csak egy bizonyos része hasznosul.
Melyik a gazdaságosabb módszer a 3 közül?
A; 1-es: 20-ig, 2-es: 30-ig, 3-as 40-ig,majd 4-es.
B; 1-es: 30-ig, 2-es kimarad, 3-as: 50-ig, majd 4.
C; 1-es: 30-ig, 2-es: 50-ig,majd 3-as kimarad és 4.
mi 3-man használjuk az az autót, én kicsit több mint egy hónapos jogsival, anyám 19 éves jogsival, apám meg 28 éves jogsival.
apa nyugodtan vezet, néha már korán is vált el mert teherautózott régebben és ahhoz van szokva(még most is), anya már durvábban vezet, van hogy 3000 felett vált, de azért nyomja is neki, én van hogy 4000-nél váltok, van hogy már 2000-nél, attól függ hol, merre, helyzet adja...
így jött ki 5,8 as fogyasztás nemrég, és nem volt benne autópálya, de 120 felett nem mentem sose, meg szerintem a szülők se...és nem hosszutávon használjuk, tehát olyan 20-40-80 km-en max.
de én azt mondom hogy sebességet ne hagyj ki, és ott válts, ahol még ha lepadlóznád hirtelen akkor is huzna.
jah, és az autó egy Skoda Fabia 1.2-es, 3hengeres, 2008-as gép
Leggazdaságosabb?
SZAKADÉKBAN HÁTSZÉLLEL
@08:01
3-4 ezerig pörgetni? Pesten, 70-es korlátozásnál indulva talán. Meg autópályafelhajtón. Máshol felesleges.
És valóban, a gravitáció a legjobb. A sebesség megtartása is sok benzinbe kerül, gazdaságosabb néha gyorsítani, aztán lendületből gurulni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!