Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik a leggazdaságosabb...

Melyik a leggazdaságosabb gyorsítási módszer?

Figyelt kérdés

Sok helyen olvastam, hogy a túl lassú gyorsítás is csak benzin pocsékolás, mivel a felhasznált benzinmennyiségnek csak egy bizonyos része hasznosul.

Melyik a gazdaságosabb módszer a 3 közül?


A; 1-es: 20-ig, 2-es: 30-ig, 3-as 40-ig,majd 4-es.

B; 1-es: 30-ig, 2-es kimarad, 3-as: 50-ig, majd 4.

C; 1-es: 30-ig, 2-es: 50-ig,majd 3-as kimarad és 4.


2011. okt. 6. 18:40
1 2
 11/17 A kérdező kommentje:
Érzem is mikor kell váltani nem arról van szó. Inkább a váltás, vagyis a gyorsítás dinamikájáról beszélek hogy melyik esetben érhető el gazdaságosabb fogyasztás. Nagyjából tudom hogy mennyit pörög a motor és érzem is hogy mikor jó a váltás, de nem mind1 hogy kis gázpedál állással gyorsítok fel, vagy nagyobb pedál állással dinamikusan, esetleg egy-két fokozatot kihagyva, tovább pörgetve a motort, a minél hamarabbi sebesség elérése érdekében.
2011. okt. 6. 19:46
 12/17 anonim ***** válasza:
Közepes, városban inkább kis gázzal gyorsíts, fokozatot ne hagyj ki. Bár függ az autódtól. 50-60 ló alatt városban is taposni kell.
2011. okt. 6. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
46%

mi 3-man használjuk az az autót, én kicsit több mint egy hónapos jogsival, anyám 19 éves jogsival, apám meg 28 éves jogsival.

apa nyugodtan vezet, néha már korán is vált el mert teherautózott régebben és ahhoz van szokva(még most is), anya már durvábban vezet, van hogy 3000 felett vált, de azért nyomja is neki, én van hogy 4000-nél váltok, van hogy már 2000-nél, attól függ hol, merre, helyzet adja...

így jött ki 5,8 as fogyasztás nemrég, és nem volt benne autópálya, de 120 felett nem mentem sose, meg szerintem a szülők se...és nem hosszutávon használjuk, tehát olyan 20-40-80 km-en max.

de én azt mondom hogy sebességet ne hagyj ki, és ott válts, ahol még ha lepadlóznád hirtelen akkor is huzna.

jah, és az autó egy Skoda Fabia 1.2-es, 3hengeres, 2008-as gép

2011. okt. 6. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:

Leggazdaságosabb?


SZAKADÉKBAN HÁTSZÉLLEL

2011. okt. 6. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
100%
hát igen a gravitáció a leggazdaságosabb gyorsítási forma:D akkora hülyeség ez...mi az hogy kimarad egy sebesség???max akkor hagytam ki sebességet mikor az ősrégi lada nem vette be a sebességet:D egyik válaszoló írta hogy minnél alacsonyabb fordulaton...az nem igaz felejtsd el:) már elmondtam máshol is 1000x hogy intenzív gyorsítás(3-4ezerig) aztán tartani a sebességet...de ez helyzettől is függ.
2011. okt. 7. 08:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:

@08:01

3-4 ezerig pörgetni? Pesten, 70-es korlátozásnál indulva talán. Meg autópályafelhajtón. Máshol felesleges.

És valóban, a gravitáció a legjobb. A sebesség megtartása is sok benzinbe kerül, gazdaságosabb néha gyorsítani, aztán lendületből gurulni.

2011. okt. 7. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:
1, 2, 3 tiltás, egy valamire való autóval ilyenkor már 140-el mész, ugyhógy feljebb nemis kell váltani max autópályán...
2011. nov. 24. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!