Van jobb választás most a használt autó piacon ötszáz ezer és egy millió Forint között, mint a Volkswagen Polo III? Ha igen mi, és miért?
Hát a Fiat Punto-t állítólag tényleg jól összerakták a robot kezek, nem is potyog szét mint a többi és régebbi olasz autó, amit akár újonnan is láttam és próbáltam akár a kezemben maradt a az ajtónyitó kilincs például.
Most könyörgöm, ki nem látott még akár (csak) az elmúlt tíz év gyártmányaiból is olasz autó, ami zárt kapu mellett is, olyant ami magától kilazult csavarok miatt, csak úgy magától "foszlón" széteső olasz autó! ? !
Audi 80-asok még nem rohadtak szanaszéjjel? - Ez tényleg csak kérdezem.
váá szét röhögöm magam egyes hozzászólásokon:
"Most jött elő ugyan egy kis probléma, hogy az alapjárata hol van, hol nincs"
kis probléma, abszolút nem nevezhető annak.
Egyébként meg nem éri meg vitatkozni melyik fiat jó, meg melyik nem, minden kocsihoz van példa és ellenpélda is.
Olyan nincs hogy megveszed aztán 10-15 évig hiba mentesen szolgál.
Fizika órán volt mindenki aki meg nem az képzelje el hogy van súrlódás törvénye..és egyéb érdekességek, ami röviden annyit tesz, nem örökös egy járgány sem, kerüljön 50 ezerbe vagy 10 millióba szerelő kell majd ahhoz is.
20:04
ez így van...
és amit ember(vagy robot) rakott össze az sose lesz örökös...
A válasz írója 73%-ban hasznos válaszokat ad.
A válasz megírásának időpontja: 08-25 20:04
Aki nem ért az autókhoz, az nem röhögje szét magát másokon.
Lehet, fizika órán mindenki volt, de az elmélet és a gyakorlat sokszor nem fedi egymást. Régebben gyártottak megbízható autókat, amit csak tankolni kellett. A kopó alkatrészek pedig nem elromlásnak számítanak.
Súrlódás mindig is volt és lesz is, de a felhasznált anyagok nem 20-30 évre van tervezve, mint régebben.
Látom hgoy ezen az 5 évvel ezelőtti kérdésen ment a vita ezerrel a biztonságról. A Suzuki valóban elég gyenge és veszélyes közlekedési eszköz. A motorja viszont nagyon tetszik, kis 3 hengeres 1.0, 1.1es 1.3as kivitel, mind jó. A gond a papírkasznival van, dehát a fogyasztás ugye a súlyból is fakad, 4-5 között eszik, vagy még lejjebb. Ha nehezebb kasznit húzna leenné a gatyádat is, na jó annyira azért nem, de felmenne 6-7re az is tuti.
Én amúgy az opelekre esküszöm, Isuzu TD motorral 1.7es opel astra jó választás, megeszik az is 5öt és cserébe erősebb a kaszni. Nagyon sok jót hallottam már róla. Igaz nekem sima szívó német dízel van, de az is nagyon jó, meg vagyok vele elégedve. Olajat izzadja, az a röhej, és keveset fogyaszt.
A VWt nem ismerem annyira hgoy tudjam milyen, de német autó nem lehet olyan rossz. De én a helyedben egy 3as golffal is próbálkoznék. Vagy 2essel ha szeretsz retrózni.
A suzuki is jó kocsi amúgy, munkásautónak ideális, "igénytelen". De azért olajat érdemes benne cserélni néha és egyebeket ellenőrizni. Mert ráfoghatjuk egy autóra hogy igénytelen, de azzal a saját igénytelenségünket is tükrözhetjük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!