Sokat fogyaszt az autó ha padlóig nyomom a gázpedált majd mikor kell váltok?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Jó lenne ha nem kevernénk a fogalmakat. Gondolom a válaszolók nagy része tisztában van velük amúgy, csak mikor leírjátok, össze vissza használjátok őket, így eléggé zagyvaság az egész.
A padlógáz, és a leszabályzás közeli fordulatszám nem ugyanaz :)
Egy átlagautó (nem alulmotorizált kis szar) valóban 80-90 körül szabályoz le másodikban, de padlózni lehet 20-nál is, majd 50-nél pedig elváltani, erre gondolt valamelyik korábbi válaszoló szerintem.
A kérdezőnek meg: az, hogy mennyire jó, vagy nem jó, ha padlózod nem a lóerők számától függ, hanem a motor teljesítmény és nyomatékgörbéjétől. Pl egy mai dízel autóban már pár száz fordulattal az alapjárat felett is kihozhatod belőle a maximális nyomatékot ha lepadlózod, vagyis elég szépen megindul, persze konkrétan motor és autófüggő módon. Egy 60 lóerős (felteszem benzines), kisköbcentis vacak (már boccs, nem személyeskedni akarok) esetében pedig valóban ne számíts semmi dinamikára, gyakorlatilag az ilyen autó városi gurulásra alkalmas csak, bevásárlás, munkába járás stb. Országúton már kihívás vele előzni, nagyon ki kell számolni mindent, stb...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nekem is 60 lovas a kocsim.Igazi adrenalin bomba.Főleg előzésnél:D
Amúgy olyan nagyon rosszul nem gyorsul.Én olyan 11-12 sec alatt felviszem 100-ra.És innen kezdődnek a gondok.Ha 100 fölött előzök vele,akkor azt 3x is meggondoltam:)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Egy 60 lóerős autó gondolom én 8 szelepes és lényegében nem érdemes jobban pörgetni 5E fölött semmiképp.
Keresd meg az oldalon a kocsidat ki fogja írni az adatokba hol van a nyomatékcsúcs. a [link] ha annyira menni akarsz akkor akörül fogod forgatni a mocit.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!