Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Állítólag az új dízelek...

Állítólag az új dízelek szarok (pd, cr. Stb) ez az összes Common Rail technológiával gyártottra igaz?

Figyelt kérdés
Állítólag 100-150 ezer km-nél nem bírnak többet a porlasztócsúcsaik, ez melyikekre NEM igaz?
2011. aug. 1. 17:09
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Ezt hol olvastad??? A marhaságok könyvében??? Egyik diesel sem szar, de tudni kell használni. Sem a PD diesel nem szar, sem a Cr diesel! Egyszerűen be kell tartani néhány alapelvet és nincs semmi baj. Olajcsere időben, minőségi olajjal, hidegen nem pörgetni, ha turbós és meghajtottad leállítás előtt visszahűteni (járatni üresben2percig) normális üzemanyagot tankolni. Ennyi. Az én PDTDI-mmel semmi gond! Minden diesel 3-400000km-t gond nélkül elmegy! Más kérdés,hogy ha megveszel egy 500000Km-t futott autót amit visszapörgettek 140000Km-re és óra szerint 200000Km-nél kifekszik a motor...
2011. aug. 1. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Én értem amit írsz, így használom a mostani autómat is és semmi baja, ezeket az újakról hallottam: 2 ismerősömnek is elszálltak a csúcsok, ami többszázezer forint volt, ugyan ezt szerelőktől is hallottam.
2011. aug. 1. 17:25
 3/11 NoodIy válasza:
Ez igaz, de attól még nem szarok. Tervezett avulás, sajnos, de lehet jókat kifogni. Bele kell kalkulálni ha új dízelt vesz az ember. De semmiképp nem szarok! Az új benzinesbe is vannak tervezve megdöglő alkatrészek..:). Ez ilyen!
2011. aug. 1. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

A régi szívodieselek verhetetlenek. Még a TD-k is nagyon sokat elmennek esetleg egy turbo csere de azon kívül semmi. De azoknál is csak akkor müködött a dolog ha be voltak tartva a diesel alapelvek. Az újaknál ugyan így van. De itt számolni kell a kismillió számítogéppel.A hibalehetőségek száma megsokszorozodott.

Válasz:nem szarok csak fejlett technológiára készültek.

Igazából értelmes, igaz választ nem lehet erre a kérdésre adni.Valójában csak százalékokról beszélhetünk aminek nem sok értelme van. Amugy a pd valóban nem volt egy jó konstrukció mivel már beszüntették a gyártását de a cr dieselekröl még nem sok rosszatt hallottam, olvastam. Az olaszok(JTD) kezték el elöször gyártani a CR dieselt és a JTD-t mondják a legjobb dieselnek.Szóval olyan rosszak nem lehetnek az új dieselek.

2011. aug. 1. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

"Amugy a pd valóban nem volt egy jó konstrukció mivel már beszüntették a gyártását "

Akkor a szívódieselek is szarok voltak? Azt sem gyártják már. A PD-t azért nem gyártják már, mert a legújabb EU környezetvédelmi normáknak már nem felel meg. 2008-ig még gyártották, nem is kis tételben. Ha szar lett volna nem futott volna éveken keresztül több millió PD motoros autó az utakon.

2011. aug. 1. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
A szivódiesleket továbbfejlesztették de a pd-t nem. Fejlesztésileg zsákutca volt.
2011. aug. 1. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Tévedésbe nem essél én nem szidni akarom a pd-t csak csupán leírtam, hogy mit hallottam, olvastam róla.A 1.9 (131le) pd tdi-nek van a legjobb motorhangja(föleg az alapjárata tetszik). Nekem semmi okom nincs szidni csak a kérdezö kérdésére válaszoltam.
2011. aug. 1. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Állítólag a 2.0 pdtdi (140LE) van a legtöbb porlasztócsúcs gond.
2011. aug. 1. 18:03
 9/11 anonim ***** válasza:

Nem hiszem hogy szar. Rengetegen járnak PDTDi motoros autóval.

Ha szar lenne akkor senki se venna 6-8 millióért dízel passatot.

2011. aug. 1. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
Pár hónapja írt ide egy autó szerelő és mondta(írta) hogy 4 év alatt nem hengerfejezett meg annyi 1.9 pd tdi-t mint 1 év alatt a 2.0 pd tdi-t.
2011. aug. 1. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!