Mikor el akarok indulni, akkor alapból adok egy kis gázt, és úgy kezdem el felengedni a kuplungot, vagy ahogy elkezdem nyomni a gázt, rögtön a kuplungot is?
Figyelt kérdés
Ezt az egyet nem értem:D2009. ápr. 2. 18:53
11/19 anonim válasza:
gratulálok:D Rajtolj akkor egymás után 3at, és indulj el gáz nélkül 3szor, aztán mondd meg h mikor volt kuplungszag
12/19 anonim válasza:
Istenem, ne legyél már hülye... Úgylátszik nem sikerült eljutnia az agyadig a lényegnek. Sajnálom.
13/19 anonim válasza:
A rendes oktató elmondta ,hogy kell indulni.Kuplungot benyomod,sebességbe teszed,és egyformán engeded fel,le a pedálokat.
14/19 anonim válasza:
na ha így akarsz elindulni egy jó darabig félhetsz a lefulladástól.Az a jó ha párszor csak kuplunggal indulsz el mert tudod hol áll a pedál amikor a kocsi indulni készül.Így tudod mikor kell gázt adni neki!!!!!!
15/19 anonim válasza:
A kuplungos elindulás a tuti! Hiszen elösszőr meg kell mozdítani az autót és csak utána lehet gyorsítani!! Azt pedig a kuplung felengedésével lehet!! Ha nagygázzal indulsz bizti baró lehet a fogyasztásod!! A kuplung pdig nem csúszhat mert akkór menetközben is csúszik mikór a gázt adod és kidobhatod a kukába!! Nem a kuplungot csúsztatod te egyszerű hanem a pedált!! A tárcsa, csak vagy megy vagy csak áll! De csúszni biztos nemtud!!
16/19 anonim válasza:
Már hogyne tudna csúszni? Ne írjunk már hülyeségeket...
Gondolkozz: ha nem csúszna a kuplung, akkor t=0s idő alatt kellene létrehozni I lendületváltozást (a kocsi lendülete alapjárati motorfordulatszám mellett). F=(delta)I/(delta)t képlet értelmében, ha (delta)t=0, akkor a hányados értéke végtelen, tehát végtelen nagy motorerőre van szükség, ami nyilván nem áll rendelkezésre, tehát a kuplungnak muszáj valamennyi ideig csúsznia.
17/19 A kérdező kommentje:
úúúúúristen:D én csak egy egyszerű kérdést tettem fel, aztán hogy elkezdtetek itt számolni :D:D:D
2009. ápr. 11. 22:48
18/19 anonim válasza:
hát de amíg ilyen szakemberek írnak:D ha nagy gázzal indulsz jobban kopik a tárcsa mintha gáz nélkül, ehhez nem kell nagy ész... de úgy csináld, hogy felengeded addig a pontig amíg érzed hogy elkezd fogni, ott gáz amikor már gurul a kocsi akkor finoman teljesen felengeded, de ezt megszokni lehet csak, tanítani nem nagyon
19/19 anonim válasza:
Rutinon úgy tanította az oktató, hogy benyomott kuplung mellett adok egy kis gázt, míg a motorfordulat eléri az 1500-at, majd finoman felengedem a kuplungot, figyelve a fogópontra is, ahol egy pillanatra megtartom. Most forgalomban kavargok, még vizsga előtt, és már inkább mérlegszerűen használom a két pedált, de figyelni kell a fogópontra, mindig szól az oktató, hogy tartani kell egy kicsit a kuplungot, hogy ne rángasson az autó, majd finoman elengedni, és csak utána több gázt adni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!