Miért ajánlják autópályára a dízelt?
Pályán már pörögnek az autók motorjai, amit a benzinesek sokkal jobban szeretnek és állítom, hogy pályán a benzines kevesebbet is fogyaszt.
Az tény, hogy sok km-re a dízel a jobb, de az nem egyenlő a pályával.
A Diesel motor 1500-as fordulat környékén adja azt a teljesítményt,amit egy benzines 3500-4000 környékén.Eleve a kisebb fordulat kevesebb munkavégzést jelent.A kevesebb munkához kevesebb üzemanyag kell.A kevesebb üzemanyag felhasználás pénztárcakímélőbb.
Amúgy jól írták.A Diesel alacsony fordulaton nyomatékol,míg a benzines motor a fordulat növekedésével arányosan adja az erőt.
Ezen kívül a kisebb fordulat kevésbé használja el a motort.Tehát ha sokat jársz autópályán,akkor Diesel autót érdemes venni.
(harmadik vagyok)
Azért írt hülyeséget a második, mert dízelmotorok nem azért adják le alacsonyabb fordulatszámon az adott teljesítményt, mivel nyomatékosabbak.
Ajánlom a nyomaték és a teljesítmény fogalmak tisztázását mindenkinek aki keveri a két dolgot.
"a kisebb fordulat kevésbé használja el a motort"
és akkor ebből miért a Diesel következik?Hisz az nem szeret annyit pörögni...
Valaki elmagyarázná?
Nagyon egyszerű példa.Ülj egy kis kerekű BMX-re,majd egy nagypapás 28-as drótszamárra.
Mindkettővel 20km/órával hajtasz,de a BMX-et úgy kell tekerned,hogy kiköpöd a tüdőd.(ez a benzines motor)
A nagypapis bicajt viszont kényelmesen lazán tekered ugyanekkora tempóval.(ez a Diesel motor)
"és állítom, hogy pályán a benzines kevesebbet is fogyaszt"
Azért erre a hülyeségre, mérget ne vegyél!!
ma 14:07!
Második vagyok! Írtam egy szóval is, hogy CSAK azért?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!