Nem fogott el titeket egy kisebb pánik, mikor a jogosítvány megszerzése után először merészkedtetek ki az autópályára?
Nem.
Pláne, mivel min. 1 órát kéne vezetni autópályán vagy autóúton egy normális vezetési képzés során.
Kezdőként azért ott is vannak veszélyes manőverek, főleg a sávváltás
Pár hasznos jótanács:
Ammikor letérsz az autópályáról és ki akarsz majd sorolni, a kisorolás előtt index, de a normál sávban (ha jönnek mögötted) eszedbe ne jusson lassítani. Ha valaki jön mögötted és nem számít rá, úgy letol, mint a sz*t. Index, lekanyarodsz a kanyarodó sávba, és ott a fékezést minél hamarabb megkezdeni, a levezetők általában nagoyn éles kanyarok, a 40es tábla nem véletlenül van kint. Az ember nehezen szokik át a 100 feletti sebességről a negyvenre. Ezért eleinte inkább nézd a km órát, és ténleg egésen lassíts le, mert a kanyarokban könnyen el lehet szállni ha kevesebbnek érzed a sebességet és mondjuk 60al mész 40 helyett....
Majdnem ugyanez visszafele is: amikor rásorolsz a pályára: nagyon nagyot gyorsíts az elején, minél hamarabb próbáld felvenni a tempót, és úgy besorolni
Sávváltásoknál a holt tére nagyon figyelni. Ne felejtsük el, hogy ilyen sebességnél az autó sokkal nagyobb távot tesz meg 1 sec alatt! Minden nagyon gyorsan történik. Én azt szoktam hogy nézem a tükröket, tudom ki hol van, és a holttér ellenőrzésnél is figyelek másokra. 100nál úgy sávot váltani hogy nincs holttér ellenőrzés, életveszélyes!
Amúgy pedig:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!