Miért baj az, ha a kormánykereket koppanásig tekerem?
Nem próbálom szétcseszni a kocsiját, mint ahogyan azt nem is írtam (ismételten). Ellenben próbálom megérteni, mint az autók műszaki felépítésében nem túl járatos ember, mi lehet az oktatóm aggodalmának alapja.
Valóban szőke vagyok, de az előbbiekben általatok mutatott tapintatlanság és alacsony fokú szociális intelligencia arra utal, hogy nem én vagyok a primitívebb fél.
Úgy érzem, ez a kérdés már olyan vizekre terelődött, ahová nem szerettem volna. Ezúton akkor zárjuk is le!
Azert baj, mert ha ott a kormanymuben akad ki valami, vagy a szervo tonkremegy, az horribilis aron csinaltathato csak meg. Ha lefulladsz, az a legkisebb gond, azt egy auto gond nelkul elbirja, max ha lejton allsz es nem sikerul elindulni akkor necces hogy belecsuszol a mogotted levobe.
A padkara felugratas se olyan veszes, ha nem tul magas a padka, de egy kerekfelnit meg egy kevesbe szakerto ember is kicserel (nemhogy egy oktato), szinten toredekeert mintha a kormanymu hibasodik meg.
Szoval roviden: ne eroltess semmit az autoban, se kormanyt, se valtast, se semmit, mert draga mulatsag.
Ja és nem mellesleg ha tönkrevágod, az oktatónak kell kifizettetnie a javítást. Azalatt bevételtől esik el, mert órát nem tud ugye tartani plusz kibas...t drága megcsináltatni.
De ahelyett, hogy itt játszod az értetlen ülyét, talán az oktatóval kéne elmagyaráztatnod az alap dolgokat.
Remélem a váltót is téped, hogy tönkrevágd mégjobban a kocsit...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!