Pagani76 kérdése:
Dugattyú beszerelésekor miért nem mindegy milyen helyzetben kerülnek fel a gyűrűk? (120fokonként stb)
Figyelt kérdés
2011. máj. 16. 17:23
1/7 anonim válasza:
Ha a gyűrűvégek egy vonalba kerülnek, akkor ott könnyen elillan a kompresszió.
2/7 anonim válasza:
Nem bizony. Négyüteműnél, ahogy előttem is írták, "lefúj" a motor az egymás alá kerülő gyűrűhézagokon át, elveszti a kompressziót. Kétüteműnél pedig a gyűrűvégek beleakadhatnak a henger csatornáiba. Éppen ezért ott stifteket forrasztanak a gyűrűhornyokba, hogy az egyes gyűrűk csak meghatározott állásban kerülhessenek fel a dugattyúra.
3/7 k.krisz03 válasza:
A stiftek nem forrasztva vannak, hanem bele vannak préselve a gyűrűhoronyban kialakított furatba. Sőt, még rá is van zömítve a dugattyú anyaga, hogy ne tudjon kilazulni a stift.
4/7 anonim válasza:
Akkor rosszul emlékeztem.
(mondjuk fogalmam sincs, honnan jött a forrasztott stift, mikor oda még a keményforrasztás is kevés lenne...)
5/7 anonim válasza:
Nemcsak hogy 120fokonként kell tenni hanem a gyűrűnél ahol összeérne kis (hézag)annak nem szabad a terhelt oldal felé esnie!
6/7 A kérdező kommentje:
Terhelt oldal alatt a csapszeg végeit érted?
2011. máj. 16. 22:12
7/7 anonim válasza:
Pont nem a csapszeg vége oldalak. Szerintem.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!