Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik a legbiztonsagosabb...

Melyik a legbiztonsagosabb auto "tipus"?

Figyelt kérdés
Arra gondolok, hogy vannak kulonbozo kivitelu autok (egyteruek, sportautok stb.). Melyik a legbiztonsagosabb a kivitelezese miatt?
2011. márc. 28. 06:14
1 2 3 4
 31/38 anonim ***** válasza:

Kissebbségi kumplexus? Nem tudom ki irigykedik most meg hisztizik. Egyáltalán ,hogy jön ide , hogy csajozás? :DD

Szerinted akinek tellik minőségi autóra az villogni szeretne vele? Lehet , hogy te beéred a hitelre felvett kis amcsi járgányoddal de én ha beülök egy tökéletesen kivitelezett "közlekedési eszköz"-be akkor nem nagyon van kedvem visszaesni a gagyi minőséghez. :) Mellékesen, ha okosabb lettél volna Chevroletet veszel mert most nagyon olcsó és nincs kispórolva belőle az anyag.

2011. márc. 29. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/38 A kérdező kommentje:

Ti nem olvastatok, amit eddig irtam, igaz? Nem azt linkeltem be, ami az en kocsim es nem hitelre vettem. Nem amerikai gyartmanyu kocsim van. Alapbol ott van az a teny, hogy Chevyben nem gyartanak jelenleg egyterut, szoval hogy vegyek? Es azt csak megerositeni tudom, hogy a legtobb SUV belso tere meg sem kozeliti az egyterut, meg a sedant sem. Tehat miert olyat kellene vennem csaladi autonak? Nem tudom, hogy miert gondoljatok, hogy engem nem erdekel, hogy milyen egy kocsi. A kocsi nem attol lesz jo meg nem gagyi, hogy ra van irva egy bizonyos marka. Ti eddig hany ilyen kocsit vezettetek, mint az enyem, hogy ennyire magabiztosan mondjatok, hogy milyen hulladek? Nekem nem ez az elso minivanem, sosem volt egyikkel sem gondom.


En abszolut nem vagyok senkire irigy, engem csak nem erdekel, hogyha vkinek BMW-je van. Ettol a szememben se nem kevesebb, se nem tobb. Miert lennek irigy ugyan? Teljesen meg vagyok elegedve a kocsimmal, a legkenyelmesebb, legnagyobb teret rendelkezesre bocsato, amit eddig tapasztaltam, pedig nagyon sokfele kocsim volt (sedan, SUV, minivan). Nekem a biztonsag elsodleges, mert most volt egy autobalesetem, amiben az SUV-mat totalkarosra tortek es engem persze, hogy a biztonsag erdekel most a legjobban, mikor majdnem meghaltam!


Egyszeruen nem tudom megerteni, hogy ti itt annyira mondjatok, hogy milyen fontos a marka presztizse, kozben mennyi kerdes van ezen az oldalon ferfiaktol, akik azt kerdezik "miert van az, hogy a noknek az szamit, hogy milyen a kocsim, nem pedig a belsom?" meg hogy minden no r.banc, mert a kocsi erdekli. Engem meg itt leszoltok, hogy nem ez erdekel, nem hogy orulnetek, hogy meg vannak normalis ertekrenddel rendelkezo egyenek.


Persze, hogy no vagyok, ezt is sokszor irtam. Egyszeruen egyesek hangneme nem uti meg a minimum szintet. En is ember vagyok, olyan, mint ti.

2011. márc. 29. 22:04
 33/38 anonim ***** válasza:

Szerintem nagyon elbeszélünk egymás mellett. Én sem meg ők sem azt mondták, hogy egy új 25 milliós autó a jó csak. Jó nem mondom az is jó igencsak. Én pl. többe nézek egy E30 M3-mat vagy egy 850 T5-öt mint egy új csilli-villi rízsrakétát, vagy kóreai mocskot. És ez plafon 3 milla. Miért? Mert jó vetetni, mert nyújt valami plusszt. Egyiktől sem fog nedvesedni a csajok bugyija, mert még nem is szép autók. (na jó, szerintem szépek, csak a nagy átlagnak nem)

Én nem is mondtam, hogy igénytelen vagy az autókra, csak a nőknek mást jelent az autó, mint egy autó buzeráló férfinak. Ezzel nincs is semmi baj. Az, hogy a 18 meg huszon éves pláza macskák mire gerjednek az más dolog. Gondolom te nem ez a kategória vagy.

Egyébként kérlek áruld mostmár el milyen autód van, hogy végre tisztán lássunk. Bár szerintem ezzel kellett volna kezdeni, nem pedig példákat linkelgetni.

2011. márc. 29. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/38 anonim ***** válasza:

"az SUV-mat totalkarosra tortek es engem persze, hogy a biztonsag erdekel most a legjobban, mikor majdnem meghaltam!"


Egy baleset nem ilyen triviális dolog, egy komoly balesetnél szerez durva károsodásokat az emberi test, gerinc, végtagtörések, belső szervi károsodások (és az amerikai egészségügyet ismerve ilyen sérülések után nem a gyakorikérdésékre irogatnál hanem egy híd alatt ücsörögnél a tűz mellett) és akkor még a modern autókban ott van ezen felül a biztonsági öv, kismillió légzsák körülötted amik egy kis pihe-puha ágyikót képeznek, gyűrődési zónák, modern anyagok. Ha most rosszindulatú lennék azt mondanám nem kell úgy befosni a biztonság miatt csak mert volt egy borulásos baleseted. Pedig tényleg ez az igazság, egy tankban is meg lehet halni, be is bukócsövezheted a kocsidat attól még továbbra is ott marad a végzetes kimenetelű baleset lehetősége. Egy oktató ismerősöm mindig azt mondta hogy meg kell tanulni rendesen vezetni, nem csak közlekedni és akkor 50%-al megnöveltük a túlélési esélyeinket. Ezt kérlek megint ne vedd sértésnek, de úgy tudom amerikában is vannak vezetéstechnikai tréningek amik a biztonságos vezetésre, a váratlan forgalmi helyzetek megoldására, manőverezésre tanítanak. Szerintem nem szégyen felvállalni, nem mindenki született Schumachernek, ha tényleg érdekel a biztonságod akkor ezzel többet érsz mint egy biztonságosnak reklámozott autóval. Ez pedig egyébként a másik dolog: az autó maga. Jól karbantartott műszaki állapot, könnyű manőverezhetőség (az egyterű nem éppen az), nyomaték hogy tudd használni deffenzív vezetéskor. Erre az adalékra jönnek a biztonsági tényezők, jól kell kialakítani az autón belüli környezetet (például a nehéz szerszámosláda lehetőleg rögzítve legyen a csomagtartóban mert amúgy áttöri az összes ülést és a fejedben köt ki a villáskulcs), megfelelő öltözet (vannak vezetéshez kitalált cipők, érdemes kipróbálni, sokkal jobb mint egy hétköznapi csuka, szandálban/papucsban/magassarkúban meg ugye kifejezetten tilos vezetni), autóvezetéskor megfelő fegyelem, figyelem és magatartás saját magunkkal és a közlekedésben résztvevő többi emberrel szemben (nem sminkelek/telefonálok, nem ordibálok a szabálytalan hülyének, stb.). Remélem nem veszed zokon hogy írtam pár tanácsot és gyakori hibát ami balesethez vezet. Ezek bármiféle előítélet nélkül elmondhatóak nagy általánosságban a balesetek okainak, persze azt nem tudod befolyásolni hogy szemből nekedmenjen-e egy figyelmetlen vagy szabálytalan kamionos, de nagyban növeled a "túlélési" esélyeidet ezekkel. Tudom hogy nem erre vonatkozott a kérdésed, hanem a biztonságos auókivitelezésre, de azt mondom hogy ma már nincs nem-biztonságos típus és ennyiben le is zárhatjuk ezt az amúgy nagyon széleskörú (és hétköznapi autós számára rendkívűl unalmas) témát. Remélem tudtam segíteni.

2011. márc. 29. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/38 A kérdező kommentje:

Koszonom a valaszokat. Nem akarom leirni, hogy milyen kocsim van, mert ugyis csak fikazast kapnek erte. Igen, sokat tanultam a balesetbol (nem en hibambol volt, elkerulhetetlen volt, viszont az az en hibam volt, hogy alacsony leven tul kozel ultem a kormanyhoz es ebbol szarmazott sok serulesem), ezert most mar probalok mindennel ovatos lenni, sok az orult ember az utakon.


"az amerikai egészségügyet ismerve ilyen sérülések után nem a gyakorikérdésékre irogatnál hanem egy híd alatt ücsörögnél a tűz mellett"


Ez nem igy mukodik, mert van olyan, hogy biztositas es nekem egy vasamba sem kerult a kezelesem (kiveve a fogpotlast, amit a vetkes fel biztositoja fizetett vissza), de ha nem lett volna biztositasom, akkor is ra tudtam volna terhelni a vetkes fel biztositojara vagy a vetkes felre a szamlat.

2011. márc. 29. 23:29
 36/38 A kérdező kommentje:
Elnezest utolso, de szerintem felreertettel: NEM az en hibam volt a baleset, a masik vezeto 100%-ig elismerte vetkesseget. En soha nem okoztam balesetet es mindenki szerint nagyon biztonsagosan vezetek.
2011. márc. 29. 23:31
 37/38 anonim ***** válasza:
Kedves utolsó!! 80%ban egyetértek veled :) Nekem azt ne mondja senki , még Schumaher se , hogy biztonsági övvel biztonságos a vezetés :D Egy nagy szart! 2éve volt egy balesetem amikor az mentette meg az életem,hogy nem voltam bekötve és a szélvédőn kirepültem...Akkor még egy 3as Golfomvolt és örültem , hogy épp bőrrel megúsztam. (Nem az én hibám volt és manővereztem igytudtam túlélni) Másik dolog: Kedves kérdező! Látom most , hogy a SUV-oddal volt ez a baleseted a hangnemedböl itélve csalódtál a SUV tipusu járgányokban. (Igy suv ugy suv :))
2011. márc. 30. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/38 A kérdező kommentje:
Nem a baleset miatt csalodtam benne, hisz megovta az eletemet. Csakhogy sokkal nehezebb vezetni es kisebb benne a hely, mint gondolna az ember (kisebb belul, mint azt kivulrol gondolnad). Nem mondom, hogy kicsi volt, de sokkal kevesebb volt benne a hely, mint az elozo kocsiban. Ahogy irta 50%-os korabban, belul a hely szukebb vagy kb. akkora, mint egy sedanban es nekem nagy valtas volt az egyteru kenyelmessege utan. En az SUV-ban azt szerettem, hogy magasan voltam, valahogy nekem az jobb erzes vezetesnel, de egyteru is detto ilyen, szoval meg van oldva es szorongani sem kell. A sedant epp ezert nem hasznalom mar, furcsa abba vissza ulni, olyan alacsonynak tunik, mint egy sportauto es nem erzem biztonsagban magam benne. Gondolom, hogy megszokas kerdese... Ertem, amit 50%-os irt az SUV-krol es nagyreszt egyet ertek vele.
2011. márc. 30. 17:26
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!