Kartergázcső lecsúszás - olajfolt? Van összefüggés?
Dízel 2-es Focusod van talán, kedves kérdező? :)
Ha lecsúszik a visszavezető lehet tőle olajfolt a kocsi alatt, de ahhoz viszonylag több ideig kell lecsúszva lennie. Ha az enyémen lecsúszik (márpedig többször előfordult, mert mindkét fül letörött és nem adok 30 ezer HUF-ot az új alkatrészért) akkor a teljesítmény is csökken és érzékelhetően többet fogyaszt a kocsi.
Nem Focus, Peugeot 1.6 HDI. Valószínűleg több ideig volt lecsúszva (kb 3-4-5 ezer km is lehetett), csak most vettem észre.
A fülecske látszólag még megvan, de hogy rögzítsem, hogy ne csússzon le többet? Esetleg ilyen műanyag racsnis rögzítőszalaggal?
Na a lényeg, hogy a motortéren belül láthatóan egyik fél, másik fél külön van, a lyuk megvan, fülecske megvan, ami a lyukban tartaná magát elvileg...
Aha, ez nagyjából ugyanaz a motor.
Nálam a következő megoldás vált be: kartergázcső visszadug (bemegy a műanyag idom belsejébe ugye), ezután köréfűzöl egy műanyag bilincset (nem kell még meghúzni szorosra), a műa. bilincsen átfűzöl egy másikat olyan módon hogy azt fel tudd tenni egy kiálló műanyagra, ami nálam az olajbeöntő nyílás sárga fedelével egyvonalban lévő, arra nagyon hasonlító, de fix műanyag kupakszerűségre esett. Szóval ekkor van két, egymáson átfűzött műanyag hurkod, ezeket meghúzod és kész. Én már levezettem így 13000 km-t, még nem akart szétesni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!