Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hy. Ha motorfékel lasitok az...

Hy. Ha motorfékel lasitok az viszi a benzinemett? Tehát hogy tudok többet sporolni? Ha üresbe rrakom és úgy gurulok vagy motorfékel?

Figyelt kérdés
2011. márc. 25. 06:27
 1/6 anonim ***** válasza:

ha látod hogy piros van vagy azt fogsz kapni akkor motorfék, mert ugyis meg kell állnod. Én ilyenkor még visszafelé is pakolom (4-3-2).

Lejtőn meg üres és így nem lassítja a motorfék, de sokkal tovább gurul a kocsi.

2011. márc. 25. 06:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Nemtudom milyen autód, de az újabb autókban a fogyasztás szinte 0. Alapjáraton többet eszik az autó mint motorfékkel. Ha nem újabb autód van és nincs tele elektronikával ami szabályozza ezt akkor is kevesebbet fogyaszt valamivel állítólag.

Lejtő esetében attól függ milyen hosszú illetve milyen meredek lejtőről beszélünk. Ha csak rövid és nem tudsz sokat gurulni üresbe akkor a sebességbe tétel közben el is veszik azaz üzemanyag amit megspóroltál, mert a motornak újra fel kell pörögnie, ami megint plusz energia/benzin.

2011. márc. 25. 07:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Motorfékkel lassítás = nulla fogyasztás! Többször kitárgyaltuk itt is már, keress vissza.
2011. márc. 25. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Ha modern, elektronikusan vezérelt karburátorral vagy befecskendezővel szerelt autód van, akkor motorfékezés közben a fogyasztásod 0. Ekkor ugyanis a takarékrendszer elzárja a bemenő üzemanyag útját, a motor üresen forog. Vagyis ha csak tudsz, próbálj meg motorfékkel lassítani, ezzel üzemanyagot spórolsz.
2011. márc. 25. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Már a 2107-es Ladákba is tettek olyan elektronikát, ami "elzárta" a benzint motorfék idejére. Szóval ha motorfékezel, az autó nem fogyaszt.
2011. márc. 25. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Igen, a kocka Ladák közül soknak a karburátorához csatlakoztattak takarékelektronikát, ezeket a hozzáértők mikrokapcsolós karburátor néven ismerik. A '80-as évek közepe óta ez általánosan elterjedt, tehát az akkori karburátoros autók nagy részében megvolt (na, jó, a KGST-n belül azért nem annyira terjedt el).
2011. márc. 25. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!