Kamionsofőrök. Régebben mi célból volt a sárga korong?
Figyelt kérdés
Miben volt az más mint a fehér. Hallottam, hogy létezett régen, de mi volt a lényege?2011. febr. 1. 11:34
1/5 anonim válasza:
erre én is kiváncsi lennék....3éve kamionozok, de életemben nem halottam sárga korongrol....
Bocs az OFF-ért
2/5 anonim válasza:
Azt hiszem szabadságot kellett ráírni. Én sem láttam, csak hallottam róla. Olyasmi lehetett mint most a szabispapír.
3/5 anonim válasza:
Mivel hivatalosan a tachográfba max 24 órát lehetett bent a korong, akkor is mikor napokig telephelyezted az autót, ezért volt az, hogy mondjuk leraktad a kocsit szombat reggel kivetted a korongot kitöltötted a sárga korongot amit nem kellett berakni, de ezzel pótoltad hogy nincs. De ehhez kellett a munkáltatótol egy tevékenységi is mert a kettő együtt volt érvényes. Ezt már pár éve eltörölték, és a tevékenységi elég.
Amúgy én évekig úgy közlekedtem hogy a hétvégére beraktam egy korongot és hétfőn kivettem. Miután megfogtak és több száz ezerre akartak büntetni akkor tudtam né is meg, hogy mik vannak. :D
4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat.
2011. febr. 3. 10:40
5/5 anonim válasza:
Szabadságoskorongnak hívják. Mégg most is használják. Főleg furgonoknál nemzetköziben. régebben oktatáson pedig úgy mondták, hogy a síma korong is elég hétvégére csak legyen meg a 45órás pihenőd.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!