Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy Simsont milyen átalakításo...

Egy Simsont milyen átalakításokkal lehet gyorsítani?

Figyelt kérdés
Azt tudom, hogy a végsebessége normál állapotban 60-65km/h között van, de ha egy két alkatrészt kicserélek egy jobbra (pl. kiput Leo Vince kipukra vagy karbit, akármit) azzal tudom növelni legalább 70km/h-ra? Annál többre nem is kéne, csak a 70et lenne jó elérni. Ja és hengerfelfúrást nem nagyon szeretnék csináltatni, mert az még hogy gyorsabban megy mint 45 nem baj, mert sebességkorlátozást betartom, de vannak útszakaszok ahol szinte letúrnak az útról mert 60al megyek (és mellékesen 60 a sebességkorlátozás és a pocakos szemüveges 'úriember' a 'bömös' terepjárójában 90el hasít el mellettem). Viszont ha 60ccm-es lenne az már tényleg gázos, mivel csak M-es jogsim van amivel 50ccm-ig lehet mocikat vezetni.
2011. jan. 30. 14:37
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:

Amúgy meg ha kekeckedős a süni,akkor meg tökmindegy a kipufogód.Azért is megbüntet,mert nem tetszik neki a pólód színe. :D

Én is sokáig jártam egy ilyen pöckölt Simsonnal.Pályagumi,60-as henger,4-es váltó,herélt gyári rezó stb...


Kb 85-el fordultam ki a kanyarból egy erdős részen amikor leintettek.(üveghangon ordított a gép)Gondolta is,hogy nem 40-el megyek.Elkérte a jogsit,a biztosítást,az adásvételit,az izzókészletet,elsősegély csomagot.Megnézte a világításokat,indexeket.A sisak E-jelzését.Meg kb 20 percig kereste a hibákat,de nem tudott megfogni.Egyedül a gyorshajtás miatt büntethetett volna,de nem tudta bizonyítani(hála istennek:)).


A másik sztorim az volt,amikor 80-al húztam a fülét,mögöttem pedig jött egy kisteherautó.Persze akkor még nem láttam,hogy a kisteher mögött szolgálnak és védenek az úriemberek.:) A kisteher megelőzött,a bácsik meg csúnyán néztek ki az ablakon amikor mellém értek.Már megijedtem,hogy a helyszínen agyonlőnek,de aztán megelőztek és eltávolodtak.


Ezzel csak annyit szerettem volna mondani,hogy nem kell paráznod tőlük.Akár milyen bunkó is a nagy többségük,ők is emberek.Ők is voltak kamaszok és fiatalok,ők is átestek a Simsonos korszakon.

Gondolj csak bele.Kinek van kedve sok példányos jelentést írni egy megfúrt szimó miatt?Van nekik jobb dolguk is. :)


Amúgy szívesen! Ha van még kérdésed akkor válaszolok,persze csak ha tudok. :)

2011. jan. 30. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 A kérdező kommentje:
még tényleg azt felejtettem el kérdezni, higy így megbütykölve 60as henberszettel, sport kipuffal együtt mennyit fogyaszt? írdatlan mennyiséget?:D
2011. jan. 30. 21:45
 13/18 anonim ***** válasza:

Másik válaszoló vagyok. Egy 10 köbcentis hengerűrtartalom növekedés miatt nem fog a gép egyből 6litert enni, viszont érezhető hatása lesz nyomatékban és végsebességben is. A kipuról. Ha már rezó, akkor Vrezo. 15-ért kapni a legalapabb változatot, szépen kivitelezett, akár 40%-os teljesítmény többletet is jelent. A hangerejét a gyapot tömésének a keménységével változtatod. Ha ezt nem akarod, akkor marad a gyári kipufogó, vagy a gyárinak kinéző, ún. "belsőrezós" kipufogó. Ez a rezó és a gyári kipu keveréke. Nyilván nem olyan hatásos, mint egy Vrezo, de jobb mint egy gyári. A henger miatt meg ne aggódj, én is tuning géppel járok, nem egyszer állítottak már meg, pedig nem belsőrezós kipu van rajta és egyszer se kérdezték, hogy több-e 50ccm-nél.

A gyagyirezót meg felejtsd el, ha bevonod arannyal, akkor se lesz tőle jobb a gép, mint egy folytásos gyárival :)

2011. jan. 30. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:

Bocsi! A fogyasztást kihagytam. Nem fog tőle többet enni, ha eddig az 50-es hengerrel evett 3 litert, akkor ezzel 3,2litert fog :) De persze csak ha be van állítva a karbi és a gyújtás is rendesen.


Utolsó voltam.

2011. jan. 30. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:

Annyival egészíteném ki,hogy teljesítmény növelő kipufogó nem létezik.A kipufogó minden esetben csak optimalizálja a meglévő teljesítményt!Egyszerűen fogalmazva a rezonátor huzatot csinál a hengerben,ezáltal gyorsítva a levegő-üzemanyag keverék beáramlását és a gázok kiáramlását.Valamint kevesebb anyagot fog feleslegesen kinyomni a kipufogón a 2T motor.A diffúzorból nagy sebességgel kiáramló gáz amikor beleütközik a konfúzorba egy örvényt hoz létre a kipufogó középrészében.Lényegében lamellák helyett a gázáramlással érik el a motor folytását.Ezáltal is csökken a fogyasztás és nő a teljesítmény.A rezó végén a dob csak a hangtompításért felel,ez nem folyt semmit.

Ezt a 40% erőt nem a rezó fogja ráadni,mert ez már meg van a motorban.A kipu csak előcsalogatja a rejtett tartalékot.

Simson esetében kedvező a nagyobb hengerűrtartalom,mert jobb lesz a teljesítmény-tömeg aránya.Magyarul ugyan azt a súlyt mozgatja kisebb erőkifejtéssel,ami kisebb fogyasztást eredményez.Ha nem is kisebbet,de semmivel se többet mint a gyári.Ezt segíti egy négy sebességes váltó és a rezonátor jótékony hatása.

A fogyasztás növekedését egedül csak te fogod okozni,mert nem fogod kibírni,hogy nagypapis piacra járós stílusban motorozz.:)

2011. jan. 31. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
Igen igazad van. :) Köszönöm, hogy kijavítottál.
2011. jan. 31. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 A kérdező kommentje:
akkor nem aggódom a fogyasztás miatt. hát igen a tempóm az tényleg több lesz helyenként mint 45km/h!:D persze csak olyan útviszonyok és útszakaszokon ahol megengedett a 60 vagy a több:)
2011. jan. 31. 18:34
 18/18 anonim válasza:
Nekem Simson S60 enduróm van. 16 os fogaskerék van elől és sthil gyújtás, 19mmes sport karburátorral és sport kipuval 80 a vége.
2013. jan. 12. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!