Milyen autót ajánlotok nekem? Bővebben lent
heló mindenki
na szóval én 1 20 éves srác volnék és keresem első autómat :)
természetesen használt autóba gondolkodok
kicsi sportos 3 ajtós autó relatíve erős motorral
legjobban 1 honda crx tetszene de már a 20-as éveiket tapossák :/
és félek sok lenne rajta a javítani való a korából adódóan
viszont a formája nagyon bejön
kb 600-800 ezer Ft ig gondolkodok
azt is jó volna tudni pl az alkatrészek mennyibe kerülnek mert használt autó...
szóval ti milyen típust ajánlotok?





Opel Tigra.
Kicsi,fürge,gyors.Ha tudsz ésszel vezetni és nem akarod első alkalommal kipróbálni azt,hogy Te nem vagy Fittipaldi,akkor megveheted az 1.6-os változatot.Ez 106 LE.
Igaz ilyen kis kasztniban az 1.4-es motor is szépen dolgozik a 88 lóval.
Megbízható,alacsony fogyasztású.Jó az alkatrész ellátás,bár kicsit drága.Tipikusan Opeles árakban adják hozzá az alkatrészeket.
500ezertől már lehet kapni egy 15 éves kocsit.Nem mai,de azért még se 20 éves.
"Opel Tigra..."
köszi nagyon tetszik az autó :)
már majd nem teljesen elmentem a golf-os vonalon...
formája tetszik és legalább nincs belőle annyi mint pl golf 2 es 3 mas ból
F-es Astra vagy pedig gsi.Mennek mind a barom,az alkatrész pedig közép árkategóriás.
Itt van bőven tuning kivitel.





Nem értem miért akarják az F Astrát annyira rád tukmálni.:)
Nem rossz autó,ez tény.De a kérdésben ott áll a negyedik sorban,hogy "SPORTOS".Tisztán kivehető az is a kérdésből,hogy CRX-hez hasonló stílusú autót keres a kedves kérdező.Az Astra nem az.Még a GSI sem!.
"Nem értem miért akarják az F Astrát annyira rád tukmálni.:)
Nem rossz autó,ez tény.De a kérdésben ott áll a negyedik sorban,hogy "SPORTOS".Tisztán kivehető az is a kérdésből,hogy CRX-hez hasonló stílusú autót keres a kedves kérdező.Az Astra nem az.Még a GSI sem!."
hát igen CRX az egy álom lenne .)
az a baj hogy nincs nagyon olyan autó ami hasonlítana a CRX hez :(
legalábbis ilyen árba
mert egy integra 1,5 millió körül kezdődik ...
viszont ez a kis tigra most kajak tetszik :D
crx-hez hasonlítható nemigazán van mert lapos kis morc kocsi.De akkor ezzel az erővel a tigra elég csajos kocsi,ha ffi-nak kell akkor inkább egy kivitellel nagyobb a Calibra.
De igen is vannak olyon optikai tuningolt Astra -k meg GSI-k ami elég sportos és tekintélyt parancsoló optikai tuningal rendelkeznek.
Pl itt az oldalon a sárga Astra --->Tény ma már nem ilyen mert kicsit alakítva lett.





A válasz írója 65%-ban hasznos válaszokat ad.
A válasz megírásának időpontja: ma 17:49
Tegyük már tisztába a fogalmakat.A sportos autó fogalma nem azt jelenti,hogy felteszünk rá egy morcos lámpát meg egy küszöböt!
Az Astra a Limuzinok közé tartozik.(nem Pullman Limuzin)
Mi is a Limuzin? Nagy,jól felszerelt,többnyire 5-6 ember számára kényelmes utazást biztosító személyszállító gépjármű.A motort és a futóművet hosszú távú utazások kényelmes lebonyolítására tervezik.Az utasok kényelme érdekében 4 ajtóval,magasan vezetett tetővel,és széles utascellával szerelik az ilyen karosszériákat.
Astra F GSI.Ez pedig egy GT (Grand Touring = Nagy Túraautó)A Limuzinok csoportjába tartozik,de a motorját és futóművét hosszú túrák megtételére tervezik.A gyors utazás van előtérbe helyezve,nem annyira a kényelem.Ebből adódóan erős és sportos jelleget kap az autó.A legtöbb esetben 2-3 ajtós változatban készítik a karosszériát,a magasan vezetett tetőt megtartva.
Sportos autó = Kupé,Roadster.
Jellemzőjük az áramvonalas,alacsony és széles,2 ajtós karosszéria,alacsonyan vezetett tető,aminek a hátsó része erősen lefelé ívelt.Erős motor,sportos futómű.Jellemzően 2 ember számára kényelmesek.2 vagy 4 üléssel rendelkeznek,amelyek közül a hátsók csak pótülések.Gyerekek és alacsony felnőttek számára kényelmesek.A Roadster a Kupé nyitható tetejű változata(nem Cabriolet,mert az is a Limuzinok csoportjába tartozik).Ezeknek van kemény tetővel szerelt változatuk is.Ez Hardtop néven fut.





fiatalként első autónak nem ajánlok nagy teljesítményűt....
én is fiatal vagyok, nekem egy gyenge első autóm van, és ez már mentett meg (többször is) attól hogy elszálljak. mert egyszerűen nem megy annyira amennyire tolnám neki. Ha nagyobb teljesítmény lenne benne, akkor már lehet nem élnék....
Először tanulj valami kisebb, erőtlenebb autón, és ha azt már kordában tudod tartani, akkor keress ilyen komolyabb autót. Én is sokszor igyekszem figyelni rá hogy ne nyomjam neki, de néha azért elkap a hév.... Ez főleg kanyaroknál gond, mert ha nem jól méred fel az ívet, akkor bizony para van....
A másik hogy friss jogsisként nagy teljesítményű autó bizt.-ra a gagyád is rá fog menni. Ettől függetlenül azt csinálsz amit akarsz...





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!