Ciki egy fiúnak ha tűzpiros alfája van?
pl:
vagy:
élőben gyönyörűűűű de ez nem ciki egy férfinak, fiatal srácnak?
„de az alfának akkor is van vezetési élménye”
Szerintem vezetési élményben nem annyira kiemelkedőek az Alfák. Persze az átlagnál azért egyértelműen jobb.
19.01-es: hát pedig dehogynem, legalábbis a legutsó típusokig bezárólag, azok már 1 kicsit megosztják a közvéleményt.
vagy te miről beszélsz? remélem számodra a vezetési élmény nem a lóerők számát, vagy a végsebességet jelenti, ugyanis kétségtelen, hogy az alfáknál vannak gyorsabb és erősebb autók is...
17:15-ös vagyok
19:01-es kommentet nem én írtam az egy másik válaszolo csak a %-unk egyezik meg ez abbol is látszik hogy neki lehet írni privátot nekem nem.
„-.- alfa a vezetési élmyénről és a kinézetről híres.”
A Toyota meg a megbízhatóságáról, a Volvo a biztonságról, stb. Ettől még nem biztos hogy az összes típus etalon az adott szempontból.
„vagy te miről beszélsz? remélem számodra a vezetési élmény nem a lóerők számát, vagy a végsebességet jelenti, ugyanis kétségtelen, hogy az alfáknál vannak gyorsabb és erősebb autók is...”
Nem, erőben az motorválaszték vége felé szerintem nincs hiány, a végsebesség meg úgy általában nem érdekel.
Legfőbb kifogásom hogy elsőkerék-hajtásúak. Másodsorban a 159 szerintem túlsúlyos, a vezetési élmény szempontjából ez is inkább hátrányára válik, mint előnyére. Pedig a váltó, futómű, kormány tulajdonképpen rendben is lenne.
A MiTo esetében a fék, tapadás, erő megvan, de a vezetési élmény még sincs, nem tudom megmondani az okát, gondolom így sikerült vagy úgy akarták hogy ilyen legyen a hangolás.
Giuliettát még nem annyira ismerem, az elmondható hogy a kompakt kategória legjobbjai között van, amit egy kompaktból ki lehet hozni azt elég jól tudja.
Breráról, 8C-ről nem tudok nyilatkozni, utóbbit igazából még látásból sem ismerem.
„65% már tényleg elég belőled... Opel a király vegyél egyet most rögtön!!!”
Mondd, mi a gond!? Elmondtam a véleményem, nem sértegettem senkit. Az Opel nem tudom hogy került elő, lehet lemaradtam valamiről.
De nyugodtan pancsolj be egyet virtuálisan, ha úgy gondolod hogy attól jobb lesz.
20.14-es vagyok.
"A Toyota meg a megbízhatóságáról, a Volvo a biztonságról, stb. Ettől még nem biztos hogy az összes típus etalon az adott szempontból."
ez igaz, de az olasz autók nagy általánosságban jóval nagyobb élményfaktorral bírnak, mint a többi. ez persze ártól is függ, egy néhány milkás mitot nem érdemes egy 20 millás bmw-vel hasonlítgatni. sőt, az alfának egyáltalán nincs is semmije, amivel a prémium szegmensben felállhatna, a 8C-t meg ne keverjük ide, az megint 1 más kategória. egy bmw-vel szemben például egy maseratit illik állítani, és a párhuzam igaz marad: lehet, hogy a bmw technikailag felszereltebb, precízebb, bizonyos modellek talán erősebbek is, de 1 maserati...már amikor beülsz más világ.
namind1, itt erősen közrejátszanak a személyes ízlések is, nyilván, de azt hiszem nagy általánosságban így van, sokan azok is azt mondják, hogy az olasz verdákban van valami plusz, akik amúgy soha nem vennének - ilyen vagy olyan okból - olasz gépet.
"Nem, erőben az motorválaszték vége felé szerintem nincs hiány, a végsebesség meg úgy általában nem érdekel."
helyes.
"Legfőbb kifogásom hogy elsőkerék-hajtásúak."
ez, ha a hátulkaparás híve vagy érthető, és kikezdhetetlen érv, ellenben hidd el, sok embernek nem ettől lesz olyan, amilyen. egy tűzpiros (a kérdező kedvéért;) 156 GTA hiába fwd-s, kétlem hogy ez bárkit is érdekelne egy nap autózás után. persze, megint részben ízlés kérdése, engem pl egyáltalán nem mozgat hogy hátul toljon, és mellesleg télen jókat is röhögök a szerencsétlenkedő bmw-s kolegákon :)
"Másodsorban a 159 szerintem túlsúlyos, a vezetési élmény szempontjából ez is inkább hátrányára válik, mint előnyére."
ezzel maximálisan egyetétek, a 159 egy vakvágány sajnos. iszonyat jól néz ki, de vagy nagyobb motor kellett volna alá, vagy átgondoltabb tervezés, ami így kisebb önsúlyt eredményezett volna.
A többivel úgy általánosságban is egyetértek, ill. már én is leírtam. Sajnos az alfa nem éppen jó irányba ment el az utóbbi pár évben, szvsz. A 156, a 147 és a GT még rendben volt, sőt. De a Mito és a Giulietta valahogy nem az igazi, kicsit olyan erőlködés szagú.
Mindenesetre, ha igaz a hír, a 169 utód Giulia hátul fog kaparni, és lesz belőle 300+ lovas változat. Talán azzal majd 1 picit megszorongathatják a konkurenciát...ki tudja.
65%-os a hülye toyotád is elsőhajtásos :S
nekem ha japán illetve luxus akkor a lexus a kedvencem. sokkal felszereltebb és megbízhatóbb. tudom toyotával ugyan az csak luxusabb meg hátsóhajtásos. de a barátom toyotájában 94ezernél elpotyogott a váltó! ilyet lexusban nem látsz!
Tudom, nem is azért hoztam fel a Toyotát, mert olyan nagy kedvencem lenne. :)
„de a barátom toyotájában 94ezernél elpotyogott a váltó”
Jó, hát mondjuk azért ott sem ez a jellemző.
„ez, ha a hátulkaparás híve vagy érthető, és kikezdhetetlen érv, ellenben hidd el, sok embernek nem ettől lesz olyan, amilyen”
Nem mondom hogy feltétlen híve vagyok, de ha már vezetési élményről van szó (mert arról volt szó), akkor ez az alap.
„156 GTA hiába fwd-s, kétlem hogy ez bárkit is érdekelne egy nap autózás után”
Egy nap autózás után már inkább a kényelem a lényeg. Gondolom utazásra gondoltál, nem zárt pályázásra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!