Hidegben az első reggeli indítás nagyon nehézkes. Mokor beindul eléggé egyenetlen a motor járása, de ez pár másodperc alatt megszűnik. Mi lehet a baj? 1.5dci motor
5 éves a kocsi. Most van benne 160ekm. Éjjel-nappal megyek vele. Ez a 3. telem vele. Az előző 2 télen is ugyan ez volt a helyzet. Még nem volt olyan hogy nem indult el. Nyáron semmi baja. Hát akkor ezek szerint nem szereti a hideget. Ma pl -2fokban pöccre indult, és az alapjárat is tökéletes volt..
Ma vettem egy ugymond áthidaló kábelt, ez arra hivatott hogy egyik autó szivargyújtójáról lehet tölteni egy másik kocsit szivargyújtón keresztül. Szerintetek az én Meganomat is lehet így tölteni? Mármint szivargyújtón keresztül? Nem tesz kárt a kocsiban? (ez csak arra az esetre kell, ha nem indulna esetleg valahol az aksi miatt..
Én is ebben a cipőben járok!Opel B Omega 2.2DTI,315.000 km.-6,-8 foknál csak a harmadik,negyedik indítózásra indul,de akkor azonnal szépen beindul.
Bizony járatni kell 2-3 percig a motort,a dízelnél én a 6,7 percre esküszöm.Hagyni kell,hogy elérje az alapjáratot,akkor lehet indulni!
Mivel a motor Diesel, így nem elektromos szikra gyújtja be a dieselt, hanem a sűrített levegő, ami normál esetben kb 700-800c fokra melegszik - 10c körül ez már lemehet 500 c ra is és így nehezebben indul a motor
Még a benzinesek is könnyebben indulnak télen
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!