Hidegben az első reggeli indítás nagyon nehézkes. Mokor beindul eléggé egyenetlen a motor járása, de ez pár másodperc alatt megszűnik. Mi lehet a baj? 1.5dci motor
Figyelt kérdés
2010. dec. 20. 14:00
1/16 A kérdező kommentje:
Hidegben az első reggeli indítás nagyon nehézkes. Nagyon sokat kell indítóznom, mire beindul. Ekkor eléggé egyenetlen a motor járása is. De ez pár másodperc alatt megszűnik. Az izzítógyertyákban min 80ekm van. De mérés alapján jók. Az aksi fel van töltve. Amikor sokat kell indítózni, akkor kék füst jön ki a kocsiból, de nem sok, utána semmi füst. A motorolaj nem fogy. 15ekm alatt 1 dl-t kellett után töltenem (5W50). Ha "pöc-röffre" indul, akkor semmi füst. A fogyasztás jó, nem emelkedett meg. Mi lehet a baj? 1.5dci motor
2010. dec. 20. 14:02
2/16 anonim válasza:
atya ég minek használsz te 50-es olajat versenyző vagy?
3/16 A kérdező kommentje:
Elírtam.. bocsi. 5w40-es, nem vagyok versenyző, ez a gyári.. Elf evolution sxr 5w40
2010. dec. 20. 14:36
4/16 anonim válasza:
Dízelnél nem csoda hogy -10 fokban egyenetlen az alapjárat.
Szombaton mikor kimentem hogy beindítom a kocsit a szerény -13 fokban, a benzines 1,3as felicia is lefulladt üresben alapjáraton, olyan hideg volt.
Picit túráztatod (10-15másodpercig) akkor bemelegszik és nem lesz vele gond, illetve nálam ez működött.
5/16 anonim válasza:
Nekem pöccre indul a kocsi, mégis előfordul nagy hidegben, hogy ~ 1 percig egyenetlen a járás, sőt, az alapjárat lezuhan 100 környékére. 1-2 gázfröccs, 1 perc járatás, és minden oké. 9 éves, 1.4 16V benzines
6/16 anonim válasza:
Nem akarom én is azt mondani hogy a renaultok ilyenek mert talán nem mindenesetre az igaz hogy a dízelek nehezeben indulnak hidegben.ha negyon zavar hogy nehezen indul én kicserélném a helyedben az izzítógyertyákat mert hiába működik nem olyan mint az uj én a lambda szondával jártam így jó jó de azért mégis többet evet a keleténél az új megoldotta a problémát. a nagy füst az indítás során hengerbe jutó üzemanyag töblet tökéletlen égéséből van.
7/16 anonim válasza:
benzineseknél megint más miatt van de dízelnél is lehet ez a gond a kartergázból az alapjárati motora kicsapódott és hidegben rádermedt olaj miatt van amíg nem melegszik föl a motor adig ez a kis elektromágnes sem tud könyen mozogni ritkán ezt sem ártana megtisztítani és nem lenne probléma télen sem az alapjáratal
8/16 A kérdező kommentje:
Akkor a kék füst nem feltétlen jelent motorolaj égést? Lehet, hogy az indítózás közben belenyomott dízel ad kék füstöt?
Nem lehet hogy az aksi szar? mert nem tűnik elég fürgének a tekerés...
2010. dec. 20. 15:26
9/16 anonim válasza:
Ne túráztasd!!!Semmiképp sem! Hagyni kell picit járni és kész..Egyszerűen hideg van..Amikor beindítod akkor az autómata szivató teszi a dolgát. Esetleg cseréld ki a gyertyákat de nem hiszem hogy van vele valami probléma...nem lehet olyan régi az autó ha ilyen motor van benne:) épp 7végén láttam egy új 5ös bmwt...azis alig indult a hidegben
10/16 anonim válasza:
Nekem is 1.5 dCi van és ugyanez a helyzet mióta nagyon hideg van. Ha elindul (kb. 2. indítás) utána kb. 1/2 percig egyenetlen az alapjárata, de utána szépen beáll. (ez nem csak a dci-re igaz, a céges Opel combo is ezt csinálja, az CDTI) Úgy tűnik ez a hideg nem tetszik a dízeleknek :( Nekem egyébként 86e km van benne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!