Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A SUZUKI autók tényleg nagyon...

A SUZUKI autók tényleg nagyon ramatyok?

Figyelt kérdés

Azt mondják, vacakok. Veszélyes bennük utazni is, mert nagyon gyenge anyagból gyártják őket, ezért is olyan olcsók, és van sok embernek, mert ezt meg tudják venni.

Tényleg olyan vacak a "mi autónk?


2010. dec. 18. 20:17
1 2
 1/19 anonim válasza:
100%
ez hülyeség, azért mondják ezt, mert nem akkora márka, mint pl egy audi, nekünk suzukink van, kb 15 éves,pár éve vettük, eddig hálisten egyszer sem volt semmi baja, megy mint a mérgezett egér, nem esett szét, nem fullad le ok nélkül időnként, szval semmi baja nincs, megbízható jószág..(jah nem vok suzukis értékesítő vagy ilyesmi, csak tulajdonos, és a mienknek és az ismerősök suzukijainak semmi baja...)
2010. dec. 18. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
63%

nem rosszak! kemény 70 le kb, de tegnap kis hóban azért kíváncsi voltam mit reagál a 13 éves swiftem! OLYAN HANGJA VOLT MINT VALAMI GYORSULÁSI AUTÓNAK! 5000CCM-el! DURVA

beletapadsz az ülésbe, városban gyors, keveset esik, 5éve nálam van, semmi baja! váltó kiválló, pöccre indul, ment ma simán a 30cm hóban :D Nagyon akarnának más autót a renaultot választanák. De ez sokkal sokkal sokkal megbízhatóbb! Semmi roszat nem lehet róla mondani! Autópályán is simán viszi a 130-at!

2010. dec. 18. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim válasza:
69%
Én a Suzuki gyárba dolgozom. Ami azt illeti tényleg vacakok, a lemezét kézzel simán meg lehet hajlítani. A gyártási minőség egész jó! A legújabb Swift alap változata 3,6 millió Ft, szerintem ennyiért jobb autót is lehet kapni!!!
2010. dec. 18. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
100%
20:25 vagyok, azt kifelejtettem hogy a kis hóban padlógázzal indultam el. az egy dolog hogy vékony lemeze van. Ez van, de megbízható. Max aksit kell cserélni meg a fékbetét stb.
2010. dec. 18. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:

a régi suzukik nagyon rosszak voltak biztonság szempontjából kb 4 kerekű koporsó...


az újak mát jobbak.

2010. dec. 18. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
szerintem tényleg vacak, ezt arra értem ,hogy gagyi müanyagokbol van pl a müszerfal, amugy semmi rossz tapasztalat a benzinesekkel tényleg igénytelen auto és ez a jo benne, igaz a diesel sx4-be a Peugeot motor szerintem nem a legnyeröbb, de hát kinek mi. a kasztnirol meg annyit, hogy ugyanilyen gagyi kasztnija van pl a chevrolet-nek tehát nemcsak a suzukinak olyan "gyenge" minőségü a kasztnija. ez EGYÉNI véleményem
2010. dec. 18. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim válasza:
sztem nem ér egy fél petákot sem .szoktam vezetni szuzit,vezetni könnyü,harapós kis jószág de sosem vennék.5 baleseből 5-öt nem élnek túl benne.valós dolog:balesetnél nem volt benne légzsák,ott ahol kellett volna.egy kisfiú életébe került.ki a felelős?
2010. dec. 18. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:

Ramaty autó. A wagon r+-nak nagyon csúnya a műszerfala, még a ford escortnak is szebb pedig annak kb akkor fejezték be a gyártását mikor a wagon r+ét kezdték.

A kasztni tényleg brutálisan szar. Semmi presztizse nincs a szuzukinak de még egyénisége sincs.

2010. dec. 18. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:

most őszintén, mit vártok egy rohattolcsó autótól??!!

amugy is első autónak, ütni vágni kiválló!

amugyis most odamnet a vw a suzukihoz ugyhogy nemtudom mi lesz. :S remélem nem cseszik szét a márkát.

2010. dec. 18. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:

Régiek: Én csak két előnyét látom. Olcsó, és elnyűhetetlen a motorja, és ennyi. Ronda, vékony virsli gumik, a felfüggesztés botrányos, kényelmetlen, kicsi, a kis teljesítményhez képest eléggé sokat eszik, csörög benne minden kívül-belül, és a karosszéria anyaga valami botrányos. Barátom vett egy régi swiftet mert azzal szeretett volna elkezdeni rallytni, és így poénból kérdeztem tőle ha hozzá vágom a nyalókámat az oldalának akkor szétesik. Nekivágtam és behorpadt tőle a kocsi + a festék leesett. Olyan a hangja mint egy 5000CCM-es dragsternek? Szerintem neked vagy rosszak a tv vagy a számítógép hangszóróid, vagy még nem voltál dragster versenyen. A dragster autóknak harapós a hangjuk, és 2800ccm alatti hang az tücsökciripelés a dragster autókhoz képest (persze ha nem lukas a kipufogód vagy nincs fent egy hátsó sportkiröhögő)


Újabbak: Előnye hogy már a karosszéria erősségét és az autó biztonságát egyre jobban emelik, kezd már valami jó formája is kialakulni, gazdaságos üzemanyagfogyasztás és nagyon könnyű vezetni. Hátránya itt is a botrányos felfüggesztés, a gyári virsli gumik, kicsit még mindig kényelmetlen hosszú távon, pelenka anyagból van a műszerfalborítás (de legalább nem csörög), és a fékeket szerintem azért tervezhették volna erősebbre is, és 3.600.000 forintot még távolról se éri meg, max 1.200.000 de az is nagyon a határ.


ennél olcsóbban lehet kapni kitűnő állapotú használt autókat amik mérföldekkel jobbak: (figyelembe vettem a magyar viszonyokat szóval max (2000ccm) környékén néztem kocsikat, és 3.000.000-tól 3.600.000-ig kerestem, és a leges legelső oldalon találomra kiválaszottam 2 autót 2neves német gyártól (de had ne sorolja még ebben az árban a merciket, a toyotákat, a hondákat, a mitsukat.


[link]


[link]


[link]



[link]

2010. dec. 18. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!