A SUZUKI autók tényleg nagyon ramatyok?
Azt mondják, vacakok. Veszélyes bennük utazni is, mert nagyon gyenge anyagból gyártják őket, ezért is olyan olcsók, és van sok embernek, mert ezt meg tudják venni.
Tényleg olyan vacak a "mi autónk?
nem rosszak! kemény 70 le kb, de tegnap kis hóban azért kíváncsi voltam mit reagál a 13 éves swiftem! OLYAN HANGJA VOLT MINT VALAMI GYORSULÁSI AUTÓNAK! 5000CCM-el! DURVA
beletapadsz az ülésbe, városban gyors, keveset esik, 5éve nálam van, semmi baja! váltó kiválló, pöccre indul, ment ma simán a 30cm hóban :D Nagyon akarnának más autót a renaultot választanák. De ez sokkal sokkal sokkal megbízhatóbb! Semmi roszat nem lehet róla mondani! Autópályán is simán viszi a 130-at!
a régi suzukik nagyon rosszak voltak biztonság szempontjából kb 4 kerekű koporsó...
az újak mát jobbak.
Ramaty autó. A wagon r+-nak nagyon csúnya a műszerfala, még a ford escortnak is szebb pedig annak kb akkor fejezték be a gyártását mikor a wagon r+ét kezdték.
A kasztni tényleg brutálisan szar. Semmi presztizse nincs a szuzukinak de még egyénisége sincs.
most őszintén, mit vártok egy rohattolcsó autótól??!!
amugy is első autónak, ütni vágni kiválló!
amugyis most odamnet a vw a suzukihoz ugyhogy nemtudom mi lesz. :S remélem nem cseszik szét a márkát.
Régiek: Én csak két előnyét látom. Olcsó, és elnyűhetetlen a motorja, és ennyi. Ronda, vékony virsli gumik, a felfüggesztés botrányos, kényelmetlen, kicsi, a kis teljesítményhez képest eléggé sokat eszik, csörög benne minden kívül-belül, és a karosszéria anyaga valami botrányos. Barátom vett egy régi swiftet mert azzal szeretett volna elkezdeni rallytni, és így poénból kérdeztem tőle ha hozzá vágom a nyalókámat az oldalának akkor szétesik. Nekivágtam és behorpadt tőle a kocsi + a festék leesett. Olyan a hangja mint egy 5000CCM-es dragsternek? Szerintem neked vagy rosszak a tv vagy a számítógép hangszóróid, vagy még nem voltál dragster versenyen. A dragster autóknak harapós a hangjuk, és 2800ccm alatti hang az tücsökciripelés a dragster autókhoz képest (persze ha nem lukas a kipufogód vagy nincs fent egy hátsó sportkiröhögő)
Újabbak: Előnye hogy már a karosszéria erősségét és az autó biztonságát egyre jobban emelik, kezd már valami jó formája is kialakulni, gazdaságos üzemanyagfogyasztás és nagyon könnyű vezetni. Hátránya itt is a botrányos felfüggesztés, a gyári virsli gumik, kicsit még mindig kényelmetlen hosszú távon, pelenka anyagból van a műszerfalborítás (de legalább nem csörög), és a fékeket szerintem azért tervezhették volna erősebbre is, és 3.600.000 forintot még távolról se éri meg, max 1.200.000 de az is nagyon a határ.
ennél olcsóbban lehet kapni kitűnő állapotú használt autókat amik mérföldekkel jobbak: (figyelembe vettem a magyar viszonyokat szóval max (2000ccm) környékén néztem kocsikat, és 3.000.000-tól 3.600.000-ig kerestem, és a leges legelső oldalon találomra kiválaszottam 2 autót 2neves német gyártól (de had ne sorolja még ebben az árban a merciket, a toyotákat, a hondákat, a mitsukat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!