Babetta felújítás, mennyiből, hol? FONTOS!
Figyelt kérdés
Szeretném felújítani a babetta 207-esemet, 28 éves, 1982-es bontatlan gyári blokkal. Kompresszió nagyon kevés, kb 2-3 bar körül van, végsebességre sík úton körülbelül 500 méter alatt képes felgyorsulni, 35-37 km/h körül van. Érződik, hogy tudna még forogni legalább 1-2 ezerrel többet, de kompresszióhiányos... Idős motorszerelő bácsitól vettem, 2 éve. Szegény azóta már nem él, de az ő 75 kilója alatt anno (kb '90) leforogta az 50 km/h-t, én 85 kg vagyok. Szóval hol lenne célszerű felújíttatni a blokkot? 10 ezrem van rá, karácsonyra ezt kapom mindenkitől összedobva. :) Lehetőleg ne kezdjen el csörögni, ciripelni 500 km után... Másik, hogy csak a blokkot hozhatom fel pestre, állványban lesz járatva tavaszig, pedál nélkül hogy tudom beindítani? Fúrós megoldást láttam, de nem tudom, hogy kéne kivitelezni... köszi előre is!2010. dec. 1. 20:39
11/11 anonim válasza:
Amúgy nem tesz jót neki, ha folyamatosan járatod egy helyben, ugyanis ilyenkor felmelegedik üzemi hőfokra (lehet, hogy néha feljebb is) majd lehűl. Sokkal jobb lenne akkor elkezdeni járatni, ha van hűtése és folyamatosan üzemi hőfokon tud járni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!