Szerintem a legtöbb ember nincs is tisztában az autók képességével.A legtöbb friss jogsis srácnak az jár a fejében,hogy közútra feltuningol egy autót 250-300 lóerőre.Szerintem ez abszolút baromság,ki sem lehet használni ekkora teljesítményt közúton.Ez még versenypályán is brutális erőnek számít.
Én évek óta versenyzek egy 70 lóerős széria Ladával,és néha bizony ez is sok!
Nem értem az emberek gondolkodás módját.Légyszives írjátok le erről a témáról a véleményeteket.Köszi.
ha nincs erős motor a kocsiban akkor áruld már el nekem, hogy hogy tuningol fel 300 lóerőre egy olyan 25-40 wattos suzukit?
ha meg izom kocsit kap, akkor arra leginkább csak optikai tuningot fog venni, megchipelni baromság, az tönkreteszi a motort, nitrót meg úgyse rak bele :)
2010. nov. 26. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
2/16 anonim válasza:
Ha lenne pénzem autóra akkor én a legbiztonságosabb autót választanám törés, baleset, ütközés esetén. No meg azért az is fontos, hogy ha előzésre kerül sor akkor mihamarabb fel tudjon gyorsulni és nem egy fél óráig a másik mellett hajtani.
2010. nov. 26. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
3/16 anonim válasza:
Nekem konkréten az a célom, h minnél gazdaságosabban eljussak A-ból B-be. 1.4 82LE Astram volt, most adtam el, m 8Litert evett, és kicsit visszafelefeljlődök teljesítménybe 1.6d-re 54LE-vel :D
2010. nov. 26. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
4/16 anonim válasza:
Nem izomautót akarnak nemtom ezt honnan vetted..
A magyar álom:
civic lesötétítve + koppány kipufogó.
De egy turbos seattal már tényleg te vagy a király, ha direk tszűrő is van benn akkor istencsászár!!!
spórolósoknak marad a füstokádó tuning golf, természetesen "felhúzva"
90% ilyen autót akar.. :D
2010. nov. 26. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
5/16 anonim válasza:
Kezdtem már bele előzésbe egy Skoda 120-as és egy 110 lovas autóval. Mi nem érthető ebben?
2010. nov. 26. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
6/16 anonim válasza:
én nem izomautót akarok pedig 18 vagyok és féléves a jogsim. nekem egy chevrolet cruze az álmom :D
2010. nov. 26. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
7/16 anonim válasza:
A mai fiatalok inkább ilyenek: "Hogyan lehet feltuningolni egy F Astrát 200-300 lóerőre?" És a legjobban az tetszik, ami eme kérdése után van: "Mennyi lesz a fogyasztása?" Na szóval 300 lóerős autó kell, itatni meg nem szereti. Hogy van ez?! Persze, szép, jó az, hogy megelőzöm a z3-as BMW-t, mert én istenkirály vagyok, de minek?! Lényegében az átlagos vezetők a 70 lóerős autóval is el tudnak szállni, nem kell hozzá 200. Sokan nem is tudják, mennyire tud menni egy kis 65-70 lovas autó. Vezetni is tudni kell, nem csak 150 lóerős autót venni.
2010. nov. 26. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
8/16 anonim válasza:
Nem csak a fiatalok akarnak izomautót, Magyarországon az autóvezetők nagy részének lóerő- és végsebességmániája van. Az autó jóságát az szabja meg, mekkora a teljesítménye és "mennyi a vége". Ennek egyik oka az, hogy mifelénk az autó még mindig nem használati tárgy, hanem státuszszimbólum. Vagyis ha van, kérkedni kell vele. A másik ok ebből származik: dicsekedni nem lehet érzésekkel, az autó viselkedésével. Ahhoz katalógusadatok kellenek, amiket a laikusok is össze tudnak hasonlítani. Márpedig egy zártpályás köridő vagy egy keresztgyorsulás-érték nehezen mérhető és nem is érthető a többség számára, míg a teljesítmény vagy a végsebesség igen. Hiába jelent nagyon-nagyon jót az, hogy pl. 1,2 g-s keresztgyorsulással kanyarodik az autóm, a csajokat a diszkó előtt a 300 lóerő és a 220-as végsebesség fogja lenyűgözni...
2010. nov. 26. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
9/16 anonim válasza:
nem kell 250-300LE
Vezetem 90 Le-s dízelt és alig gyorsul.
Vezettem 115 Le-s benzines kocsit és az se húz ahogy várnám tőle. 5 személlyel meg kell gondolni mikor előz az ember és a dombon épp hogy felkapaszkodik.
Azért egy 150Le-s benzines kocsi már jó lenne csak a fogyasztásával nehezen tudnék megbarátkozni, ezért ha lesz pénzem beérem egy 75Le-s benzinessel ki, de az alá nem adom:D
2010. nov. 26. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
10/16 anonim válasza:
sose akartam utcai tyúnert, én mindig az egzotikusabb autókat szerettem
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!