














Inkább Nissan de ezekkel is van gond.
Opel már teljesen francia lett.





#3 Még jó, hogy az Opel sosem gyártott EcoBoost motort, ugyanis az a Fordé:) Szerintem a szó, amit te keresel, az az EcoTec lesz!
Figyu, attól függ milyen kategóriában és mennyiért vásárolnál. Az Astra J széria például egy mocsok jó autó lett az apró hibái ellenére is. Óriási előrelépés volt a H astrához képest, amelyben még egy nyamvadt vízhőfok mérő sem volt! Az index kapcsoló mechanikájáról már ne is beszéljünk...
A Nissan japán gyökerű márka, de az ezredforduló után társultak a Renault-tal, ami nem tett jót at összeszerelési minőségnek, merthogy a motorok gyártása mellé az szalagmunkába is beszálltak. Pedig a 90s években, amikor még a Nissan a saját útját járta, golyóálló típusok születtek. (Primera p10, Micra k11, Sunny).
Ha a 90s évek közepéről-végéről keresel valami olcsó szaladgálós autót úgy 1 millióért, mindenképp Nissan-t vegyél! Ha nagyobb a büdzsé és nem akarod leszívni magad, a szar dci motoros Nissanokkal, akkor barátom a J Astrát neked találták ki:)





Én most a Nissanról fogok beszélni, abból is főként a régebbiekről. Fontos először is megjegyezni, hogy a Nissan-Renault együttműködés 99-ben jött létre, mert addigra már a Nissan veszteséges volt, de a "házasság" után újra nyereséges lett. Vettek át a franciáktól rossz és jó dolgokat is. Persze ez ma már nincs meg és kérdés, hogy fognak-e egyesülni a Hondával vagy sem. Bár a mai autógyártást, lehetne lassan a vicckategóriába sorolni. Kb a kétezres évek közepétől számolva lett folyamatosan egyre sz.rabb minden…..
Na kezdjük...
"Győztes: Nissan Micra (338 pont)
Első japán autóként a Nissan Micra második generációja nyerte el az európai Év Autója címet, ha nem is toronymagasan, de megverte a kihívóit; sőt, Japánban is elhódította az Év Autója címet."
De volt a Primera P10 is az év autója.
2000-ben éppen az Almerának sikerült letaszítania az ADAC megbízhatósági statisztikájának trónjáról az örök elsőnek számító Toyota Corollát.
A Simpson sivatag átkelésének 60. évfordulója – G60 Nissan Patrol
https://www.youtube.com/watch?v=ULOLy-j-mDM&t=106s
Álmaink motorblokkja újra gyártásban!
A temérdek legendás motor között is az egyik leghíresebb a Nissan RB26-osa, újra készül!
Az NFS-underground 2-ben a Nissan 350Z volt a fő boss. De anno a tokio drift-ben is egy csomó Nissan szerepelt, meg a többi halálos iramban filmekben. Még mutatták is a tokio driftben, hogy jééé a Mustangban RB26-os blokk van.
Az autó, amely nem hal meg – Nitrós Nissan Sentra. A Sentra amit megpróbáltak nitróval kinyírni….
https://www.youtube.com/watch?v=dO6IdBmu3hs&t=109s
De itt a híres Maxima is, ami sport autókat reggelizik. A kommenteken besz.rtok.
https://www.youtube.com/watch?v=ChZ_GvP_fk
Nissan 300ZX (Z31): Titkos tippet valaki? - Speedzone desszert (Vályi)
https://www.youtube.com/watch?v=bReoAmqqxes
Utódja.
Technikától súlyos a Nissan 300ZX 2+2 Twin Turbo (Z32), cserébe ma is tudja, amit kell (Bolla Gyuri)
https://www.youtube.com/watch?v=ySvOAYLx7Uo
"1,6 millió km-t ment 2007-ben vásárolt pickupjával, a Nissan most adott neki egy újat a régiért cserébe"
"Nem csak a Toyota pickupjai elnyűhetetlenek, amire a legjobb példa Brian Murpy 2007-ben vásárolt Frontier nevű platósa. "
Végül ikon egy ikon.
"Legyűrték a szabályozások, jövőre búcsúzik a Nissan GT-R
Nagykorúként vonul vissza a Nissan sportkocsija"
"Szokatlanul hosszúra nyúlt karriert tudhat maga mögött a Nissan GT-R. A japán sportkocsit 2007 december óta kínálják, ez bármilyen típus esetében matuzsálemi kort jelent, de egy ilyen kaliberű autónál egyenesen példátlan, ha az elmúlt 20-30 évet vizsgáljuk."
Itt pedig egy elég részletes leírás a Nissan történelméről, ami 1914-ig nyúlik vissza.
Biztosan van, amit kihagytam. Annyira nem értek a kocsikhoz.










"Óriási előrelépés volt a H astrához képest, amelyben még egy nyamvadt vízhőfok mérő sem volt! Az index kapcsoló mechanikájáról már ne is beszéljünk..."
Érdekes, mert én meg pont nem láttam értelmét H-ról J-re váltani. A J-nél a karosszéria puffasztottabb és mázsákkal nehezebb lett. A technikában inkább csak facelift volt. Motorok pl volt hogy teljesen megegyeztek.
Felszereltégben sem láttam olyan hatalmas különbséget. H-ból sem csak a full fapad létezett. Ahhoz is kérhető volt fűthető félbőr sport ülés, adaptív xenon, IDS+ futómű. A J-ben is tökéletesen ugyanezek voltak megtalálhatóak.
A K már nagyobb előrelépés volt, bár ott is voltak furcsaságok. Pl. a H-ban volt a kesztyűtartóban alap szinten világítás, a biztonsági öv magassága állítható volt, a kartámasz magassága állítható volt, járt akár teleszkóp a motorháztető emeléshez, hogy na egy seprőnyéllel kelljen kitámasztani. Ha kifogyóban volt a szélvédőmosó, vagy minimum alatt volt a hűtőfolyadék szintje a H figyelmeztetést írt ki a kijelzőre. Na ezek a K-nál mind áldozatul estek a spórolásnak. Még a legmagasabb "Innovation" felszereltségi szinthez felárért sem voltak kérhetők. Számomra a legfájóbb, hogy nem tudod mennyi szélvédőmosód van, csak amikor már kifogyott.
Nincs vízhőfok mérő... Jaj istenem! Dedikált óra a műszeregységen valóban nincs. Mint ahogy volt olyan korabeli BMW modell is, ahol ugyanilyen volt. De akkor mi van?! Összedől a világ, megáll az autó?! Túlmelegedésre figyelmeztető lámpa van. Ahhoz sem kell átlag feletti IQ, hogy tudd, hogy ha reggel indítod az autót, az első pár km-en még hideg a motor. Mellesleg olajhőfok mérő sincs a legtöbb autóban, pedig az legalább olyan fontos lenne. Viszont, ha kíváncsi vagy H Astrán a vízhőfokra, menüben ki tudod íratni a kijelzőre digitálisan fokra pontosan. Probléma megoldva! Ugyanígy a töltést/rendszerfeszültséget is meg lehet jeleníteni. Arra sem árt néha ránézni, hogy minden rendben van-e a generátorral. A legtöbb autóban van feszültségmérő óra a műszeregységen?





https://www.youtube.com/watch?v=90pRVbQh20A&t=2455s
Ezekkel a motorokkal ne vegyél autót - 2. rész
41:10 - Opel
"Ezt az Ecotec motort nem hajlandóak megérteni az emberek, pedig zseniális megoldás: az Opel mérnökei feltalálták a belsőégésű motor ötödik ütemét, az olajfolyást."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!