Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nissan vagy Opel ?

Nissan vagy Opel ?

Figyelt kérdés
Melyik autómárka a jobb/megbízhatobb?

tegnap 19:07
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
7%
Mindkettőt skippelném. Csak a rendes japán!
tegnap 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
58%
Nissan azért sokkal jobb mint egy opel!
tegnap 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim válasza:
13%
Opel skip szerintem fos EcoBoost miatt is... A Nissan meg egy halott márka én valami Toyota-Suzuki-t néznék, esetleg egy régi Skodát
tegnap 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
26%

Inkább Nissan de ezekkel is van gond.

Opel már teljesen francia lett.

tegnap 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
50%

#3 Még jó, hogy az Opel sosem gyártott EcoBoost motort, ugyanis az a Fordé:) Szerintem a szó, amit te keresel, az az EcoTec lesz!


Figyu, attól függ milyen kategóriában és mennyiért vásárolnál. Az Astra J széria például egy mocsok jó autó lett az apró hibái ellenére is. Óriási előrelépés volt a H astrához képest, amelyben még egy nyamvadt vízhőfok mérő sem volt! Az index kapcsoló mechanikájáról már ne is beszéljünk...


A Nissan japán gyökerű márka, de az ezredforduló után társultak a Renault-tal, ami nem tett jót at összeszerelési minőségnek, merthogy a motorok gyártása mellé az szalagmunkába is beszálltak. Pedig a 90s években, amikor még a Nissan a saját útját járta, golyóálló típusok születtek. (Primera p10, Micra k11, Sunny).


Ha a 90s évek közepéről-végéről keresel valami olcsó szaladgálós autót úgy 1 millióért, mindenképp Nissan-t vegyél! Ha nagyobb a büdzsé és nem akarod leszívni magad, a szar dci motoros Nissanokkal, akkor barátom a J Astrát neked találták ki:)

tegnap 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
17%

Én most a Nissanról fogok beszélni, abból is főként a régebbiekről. Fontos először is megjegyezni, hogy a Nissan-Renault együttműködés 99-ben jött létre, mert addigra már a Nissan veszteséges volt, de a "házasság" után újra nyereséges lett. Vettek át a franciáktól rossz és jó dolgokat is. Persze ez ma már nincs meg és kérdés, hogy fognak-e egyesülni a Hondával vagy sem. Bár a mai autógyártást, lehetne lassan a vicckategóriába sorolni. Kb a kétezres évek közepétől számolva lett folyamatosan egyre sz.rabb minden…..


Na kezdjük...

"Győztes: Nissan Micra (338 pont)

Első japán autóként a Nissan Micra második generációja nyerte el az európai Év Autója címet, ha nem is toronymagasan, de megverte a kihívóit; sőt, Japánban is elhódította az Év Autója címet."

[link]


De volt a Primera P10 is az év autója.

[link]


2000-ben éppen az Almerának sikerült letaszítania az ADAC megbízhatósági statisztikájának trónjáról az örök elsőnek számító Toyota Corollát.

[link]


A Simpson sivatag átkelésének 60. évfordulója – G60 Nissan Patrol

https://www.youtube.com/watch?v=ULOLy-j-mDM&t=106s


Álmaink motorblokkja újra gyártásban!

A temérdek legendás motor között is az egyik leghíresebb a Nissan RB26-osa, újra készül!

Az NFS-underground 2-ben a Nissan 350Z volt a fő boss. De anno a tokio drift-ben is egy csomó Nissan szerepelt, meg a többi halálos iramban filmekben. Még mutatták is a tokio driftben, hogy jééé a Mustangban RB26-os blokk van.

[link]


Az autó, amely nem hal meg – Nitrós Nissan Sentra. A Sentra amit megpróbáltak nitróval kinyírni….

https://www.youtube.com/watch?v=dO6IdBmu3hs&t=109s


De itt a híres Maxima is, ami sport autókat reggelizik. A kommenteken besz.rtok.

https://www.youtube.com/watch?v=ChZ_GvP_fk


Nissan 300ZX (Z31): Titkos tippet valaki? - Speedzone desszert (Vályi)

https://www.youtube.com/watch?v=bReoAmqqxes

Utódja.

Technikától súlyos a Nissan 300ZX 2+2 Twin Turbo (Z32), cserébe ma is tudja, amit kell (Bolla Gyuri)

https://www.youtube.com/watch?v=ySvOAYLx7Uo


"1,6 millió km-t ment 2007-ben vásárolt pickupjával, a Nissan most adott neki egy újat a régiért cserébe"

[link]

"Nem csak a Toyota pickupjai elnyűhetetlenek, amire a legjobb példa Brian Murpy 2007-ben vásárolt Frontier nevű platósa. "


Végül ikon egy ikon.

[link]

"Legyűrték a szabályozások, jövőre búcsúzik a Nissan GT-R

Nagykorúként vonul vissza a Nissan sportkocsija"

"Szokatlanul hosszúra nyúlt karriert tudhat maga mögött a Nissan GT-R. A japán sportkocsit 2007 december óta kínálják, ez bármilyen típus esetében matuzsálemi kort jelent, de egy ilyen kaliberű autónál egyenesen példátlan, ha az elmúlt 20-30 évet vizsgáljuk."


Itt pedig egy elég részletes leírás a Nissan történelméről, ami 1914-ig nyúlik vissza.

[link]

Biztosan van, amit kihagytam. Annyira nem értek a kocsikhoz.

tegnap 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
40%
Hát én besz.rok. Tényleg nincs a h astraban vízhőfok mérő. 😅
ma 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
22%

"Óriási előrelépés volt a H astrához képest, amelyben még egy nyamvadt vízhőfok mérő sem volt! Az index kapcsoló mechanikájáról már ne is beszéljünk..."


Érdekes, mert én meg pont nem láttam értelmét H-ról J-re váltani. A J-nél a karosszéria puffasztottabb és mázsákkal nehezebb lett. A technikában inkább csak facelift volt. Motorok pl volt hogy teljesen megegyeztek.

Felszereltégben sem láttam olyan hatalmas különbséget. H-ból sem csak a full fapad létezett. Ahhoz is kérhető volt fűthető félbőr sport ülés, adaptív xenon, IDS+ futómű. A J-ben is tökéletesen ugyanezek voltak megtalálhatóak.

A K már nagyobb előrelépés volt, bár ott is voltak furcsaságok. Pl. a H-ban volt a kesztyűtartóban alap szinten világítás, a biztonsági öv magassága állítható volt, a kartámasz magassága állítható volt, járt akár teleszkóp a motorháztető emeléshez, hogy na egy seprőnyéllel kelljen kitámasztani. Ha kifogyóban volt a szélvédőmosó, vagy minimum alatt volt a hűtőfolyadék szintje a H figyelmeztetést írt ki a kijelzőre. Na ezek a K-nál mind áldozatul estek a spórolásnak. Még a legmagasabb "Innovation" felszereltségi szinthez felárért sem voltak kérhetők. Számomra a legfájóbb, hogy nem tudod mennyi szélvédőmosód van, csak amikor már kifogyott.

Nincs vízhőfok mérő... Jaj istenem! Dedikált óra a műszeregységen valóban nincs. Mint ahogy volt olyan korabeli BMW modell is, ahol ugyanilyen volt. De akkor mi van?! Összedől a világ, megáll az autó?! Túlmelegedésre figyelmeztető lámpa van. Ahhoz sem kell átlag feletti IQ, hogy tudd, hogy ha reggel indítod az autót, az első pár km-en még hideg a motor. Mellesleg olajhőfok mérő sincs a legtöbb autóban, pedig az legalább olyan fontos lenne. Viszont, ha kíváncsi vagy H Astrán a vízhőfokra, menüben ki tudod íratni a kijelzőre digitálisan fokra pontosan. Probléma megoldva! Ugyanígy a töltést/rendszerfeszültséget is meg lehet jeleníteni. Arra sem árt néha ránézni, hogy minden rendben van-e a generátorral. A legtöbb autóban van feszültségmérő óra a műszeregységen?

ma 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim válasza:
39%
#8 Nem lehet kiírni digitálisan, 2 astra H-m volt egyiknel se lehetett.
ma 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:
24%

https://www.youtube.com/watch?v=90pRVbQh20A&t=2455s


Ezekkel a motorokkal ne vegyél autót - 2. rész


41:10 - Opel


"Ezt az Ecotec motort nem hajlandóak megérteni az emberek, pedig zseniális megoldás: az Opel mérnökei feltalálták a belsőégésű motor ötödik ütemét, az olajfolyást."

ma 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!