Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy nissan almera N16 1.5...

Egy nissan almera N16 1.5 szívó benzin 98 lovas motorra lehet turbót szerelni?

Figyelt kérdés
Az autó szerelőm szerint megvan a turbónak a hely de gyárilag ugye nem az. Kicsit lomha érdemes lehet egy kisebb turbót felrakni ? Illetve milyen módosítások szükségesek még ? Mennyire tenne ez jót a motornak? 1 éve volt teljes motorfelújítás olaj fogyasztás miatt.
ma 08:26
 1/10 anonim ***** válasza:

Lehet, mivel van bőven hely a motor térben. Idő én pénz kérdése. De sok minden mást is módosítani kell.


https://www.youtube.com/shorts/-PAFc4mExQI


De ha van pénzed, akkor mehet bele az RB26-os blok.

ma 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%

ülj bele egy veterán szívódízelbe, azután 98 lóerőnek kb egy Apollo 8 szintek kellene érződni.

MEchanikailag még megoldható a dolog, de a motorvezérlőbe beleírni a megváltozott levegőmennyiséget, na az lesz a nem egyszerű.

ma 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%

Rendbe kellene tenni és egy 98 le motor nagyon jól tud menni.

Sose lesz jó ha turbót akarsz rá tenni.

ma 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

Nem hiszem, hogy el, hogy nem elég hétköznapokra. Amennyiben rendben van a motor, szoktad is hajtani valamint nem gagyi benzint tankolsz bele.

https://www.youtube.com/watch?v=xihKTzQ0-DA


Bár magyar srácok csináltak már turbos almerat.

https://www.youtube.com/watch?v=YZNNPg8Ph_A


870 es injectorok a (keszütartóban még),

Dupla warbo: 1 tank 1 inline,

Megasquirt 3 ecu,

Gt3076 os turbo,

60mm es kipuf. Rendszer,

nascar tilton racing 3tárcsás kuplung.,

Egyedi lendkerék,

Primera gt váltó át áttételezett váltó,

Sort shifter ,

17crnimo6 os kardán,

Almera 2.2dci féltengelyek,

Poliuretán motortartó és fütómü szilentek,

40-60 as ültetés,

280 as tárcsa elöl hátul,

17” os felnik Hátul goodyear e f1 235/40,

Elöl eagle f1 215/45,

ma 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Lehet, de nem lesz olcsó.

Kell egy turbóleömlő, egy turbó, csövezés, megkerülő szelep (hacsak nincs a turbóba beépítve), lefúvó szelep, intercooler, a kipufogót is hozzá kell igazítani a rendszerhez, lehet hogy kell új injektor, írni kell az ECU-t, ha nem írható akkor kell bele egy írható. ~1 milla eddig + munkadíj, ami kb. ugyanennyi, és akkor kb. kapnál egy +30%-os teljesítménynövekedést, tehát lenne 130le-s az autód.

ma 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
51%
Volt ilyen autóm, az a 98 lóerő a szar hosszú váltó miatt inkább 60-70-nek érződik, cserébe van 1160 kg az autó. Lomha szar a lóerő ellenére. Add el és vegyél egy normális autót, amibe nem ilyen fos váltót raknak. Turbósítás nem éri meg, az autó értékének a többszörösét rávered és nem megy át a műszakin, nem tudod eladni stb.
ma 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

Jah, rohadt hosszú benne a váltó.

Pörgetni kell mint a barom, hogy ha gyorsabban akarsz menni vele.


Akkor azért tud menni csak cserébe a gatyád leeszi 😃

ma 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Ja, igen, ezt kihagytam, hogy lepapírozni sehol nem tudod. :)


Egyébként 1.8-2 liter alatt nem nagyon éri meg a turbósítás... Legfeljebb egy-két nagyon hírhedt motornál, mint B16, 4AGE.

ma 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
A váltót tudni kell használni. Bár sok autóban pedig túl rövidek a fokozatok. Rövid áttétel városban a hosszú pedig pályán jön jól. De nézhetsz más modellt is. 200sx, silvia 14, pulsar gti-r, maxima 3.5 v6, 350z, 300zx vagy egy R34-es skyline vagy r390 gt-1. De az n15-ből van gti-is.
ma 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

A motornak el kell bírnia.


[link]

ma 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!