Egy nissan almera N16 1.5 szívó benzin 98 lovas motorra lehet turbót szerelni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Lehet, mivel van bőven hely a motor térben. Idő én pénz kérdése. De sok minden mást is módosítani kell.
https://www.youtube.com/shorts/-PAFc4mExQI
De ha van pénzed, akkor mehet bele az RB26-os blok.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
ülj bele egy veterán szívódízelbe, azután 98 lóerőnek kb egy Apollo 8 szintek kellene érződni.
MEchanikailag még megoldható a dolog, de a motorvezérlőbe beleírni a megváltozott levegőmennyiséget, na az lesz a nem egyszerű.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Rendbe kellene tenni és egy 98 le motor nagyon jól tud menni.
Sose lesz jó ha turbót akarsz rá tenni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem hiszem, hogy el, hogy nem elég hétköznapokra. Amennyiben rendben van a motor, szoktad is hajtani valamint nem gagyi benzint tankolsz bele.
https://www.youtube.com/watch?v=xihKTzQ0-DA
Bár magyar srácok csináltak már turbos almerat.
https://www.youtube.com/watch?v=YZNNPg8Ph_A
870 es injectorok a (keszütartóban még),
Dupla warbo: 1 tank 1 inline,
Megasquirt 3 ecu,
Gt3076 os turbo,
60mm es kipuf. Rendszer,
nascar tilton racing 3tárcsás kuplung.,
Egyedi lendkerék,
Primera gt váltó át áttételezett váltó,
Sort shifter ,
17crnimo6 os kardán,
Almera 2.2dci féltengelyek,
Poliuretán motortartó és fütómü szilentek,
40-60 as ültetés,
280 as tárcsa elöl hátul,
17” os felnik Hátul goodyear e f1 235/40,
Elöl eagle f1 215/45,
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Lehet, de nem lesz olcsó.
Kell egy turbóleömlő, egy turbó, csövezés, megkerülő szelep (hacsak nincs a turbóba beépítve), lefúvó szelep, intercooler, a kipufogót is hozzá kell igazítani a rendszerhez, lehet hogy kell új injektor, írni kell az ECU-t, ha nem írható akkor kell bele egy írható. ~1 milla eddig + munkadíj, ami kb. ugyanennyi, és akkor kb. kapnál egy +30%-os teljesítménynövekedést, tehát lenne 130le-s az autód.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Jah, rohadt hosszú benne a váltó.
Pörgetni kell mint a barom, hogy ha gyorsabban akarsz menni vele.
Akkor azért tud menni csak cserébe a gatyád leeszi 😃
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ja, igen, ezt kihagytam, hogy lepapírozni sehol nem tudod. :)
Egyébként 1.8-2 liter alatt nem nagyon éri meg a turbósítás... Legfeljebb egy-két nagyon hírhedt motornál, mint B16, 4AGE.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!