Mitől ragad le a motorom kuplungja?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Első körben olajcsere.
Milyen sűrűn szoktad cserélni az olajat?
Ha az sem segít akkor én szétkapnám és ránéznék a kuplungra nincs e megégve vagy elkopva,eldeformálódva.
3-as. Egyik mondatod üti a másikat.
(Ezen felül meg ki kell próbálni több gyártó olaját, mert ami az egyik motormárkában jó, az nem biztos, hogy a másikban is ugyanazt a váltási érzetet adja, és a Motul is csak egy túlreklámozott olaj, nem egy csodaszer.)
Így van hogy ami az egyikmotornak nagyon jó a másiknak nem biztos. Ezért nem is reáis az hogy a motul egy túlreklmozott olaj. Attól hogy nálad pont nem az volt ami bevált attól még nem lesz túlreklámozott szar.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Attól hogy nálad pont nem az volt ami bevált attól még nem lesz túlreklámozott szar."
Nem mondtam, hogy szar, csak érdemes megnézni másik gyártóét is, mert van akinek a drága egyet jelent a jóval, és aki szereti a motorját, az nem spórol ezen, pedig nem egy átlag feletti minőséget fizetünk meg hanem a sok reklámot. Én is levezettem vele egy olajcserényi időszakot, és nem volt gond. A motorom típusspecifikus facebook csoportjában van aki most is Motullal megy, van aki meg Mannolal, nincs egyetértés :D
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Motorolajban soha nem lesz egyetértés pont ezek miatt sem mert nem minden motornál ugyan azt nyújtja egy adott olaj. Én perpill suzuki gsxs 1000ben motul 7100-at használok és vajpuha tőle. A jelenleg a benne lévő olajban kb 3000km ha van és még így hónapokóta hogy áll is tatja a sötét színt az olaj.
Ez azt jelenti hogy szépen magában tartja a "koszt" s nem hadja hogy lerakódjon. Azért az nem rossz tulajdonság.
Korábban Kawasaki Z1000 gen2 nél motul 5100-at viszont annyira nem csíptem.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!