Előzés utáni visszatérés?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Amikor nem veszélyezteted a mögötted haladót.
Személyautóval ökölszabály, hogy akkor, amikor a belső tükörben már látszik.
#2
Jelenleg tanulom a kreszt,és ebben a kérdésben nem voltam biztos. :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az ilyen "tükörben látom" marhaságot felejts el, semmi értelme.
Úgy kell visszatérni, hogy ne veszélyeztesd a megelőzött autót. Ennyi.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
7.
Épp ezért. Ha már ott is látod, akkor lehagytad annyival, hogy nem áll neki gyorsítgatni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#5 Nekem nem is az a bajom vele (amúgy kösz a lepontozást mindenkinek), hanem hogy erősen autótól függ. 4 ajtós normál tükrös Volvomban 50 méterrel hamarabb meglátom az autót, mint a 3 ajtós kupé Astrámban. Tehát teljesen megbízhatatlan, autótól függ. Nyilván ha már az ember ismeri az autóját, akkor tudja jól, hogy mikor merre jár és mit lát, de amíg valaki kezdő és/vagy ismeretlen autóban ül, addig ez közel sem ennyire egyértelmű. Az oldalsó tükörben, ha jól van beállítva, tökéletesen lehet látni. Arra jobb hagyatkozni. Legvégső esetben elfordítjuk a k*rva fejünket, nem fogunk belehalni. Elvileg erre is megtanítottak mindannyiunkat, mivel vizsgán is forogni kell sávváltás előtt.
Dehát az ilyen "én most kanyarodok, sok sikert mindenki" típusú embereknek hiába mondasz ilyet, hogy fordítsd el a fejed... Néha már az csoda, ha az indexet kirakják. Kétszer is előfordult velem, hogy belső sávból majdnem felpasszíroztak a szalagkorlátra. Szarnak ezek mindenbe, de nyilván én vagyok a hülye, inkább pontozzuk le a marhát.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!