Miért éri meg a legtöbb embernek "jó" áron venni használt autót a kínálat teteje helyett(teljesen átlátható előélet)?
Meglepődve tapasztaltam hogy egyik ismerősöm keresett használt autót és segítséget kért keressek egy jó darabot. Végignéztem láttam 1-2 nagyon szépet, tehát egy tulaj, végig magyar,minden szervíz számla stb meg, gyönyörű műszakis képek, teljesen tiszta km, maga autó nagyon szép stb. Viszont 1,5+ millióval drágább is mint a többi, így amiatt nem kell neki mert szerinte túlárazott nem ér annyit (pedig lenne pénze rá)
Keressek reális áron...végignézve mindenféle tákolás, boyracer darabok, tekert km, 4 tulaj pár év alatt, kopott szakadt belsők, rozsda itt ott, sérülés, 10+ tulaj, semmi papír, kitakart rendszám, olasz rozsdamentes de tört stb...
A vicc az hogy inkább egy ilyen kell mert javítva még ígyis jobban megéri. Mert pl a józsi ismeri rokona majd az ajtóról lecsiszolja a rozsdát és festi,kész olyan mint újkorában...
Szerintem itt egy mélyebb beszélgetésre van szükség, hogy kiderüljön tényleg van-e rá pénze.
Ertsd, lehet elmenne még nyaralbi is, vannak hitelei ezert akar "tartalékot" hagyni, vagy barmi.
Ettöl függetlenül alószínűleg nem jar jobban, ha egy leharcoltabb darabot akar feljavitani, olyan szerviz óradíjak vannak, hogy mar ez önmagaban engem pl elriasztana a kockazatosabb darab valasztasától.
Igen, vannak számlák a +1.5 millás darabról, csak épp az üzemanyagrendszer járja a végét, mert arról nincs.
Lengőkart meg tud cserélni ő is, nem szakszervizes horror áron.
Miért fizetne 1.5 millával többet?
Nem szeretetszolgálat ő, hogy valami pökhendi alaknak fizetgessen ráadásul.
Meg ez a frissen cserélt gömbfejek számlával igazoltan lehet nagy bukó is, ha valami olcsó vackokra lettek cserélve a gyári helyett.
2,-es
Tehát szerinted gazdaságosabb rendbe vágni az autót? Mint patikát venni?
Persze lehet hogy költeni kell arra is de sokkal nyugodtabb lehet ember hogy megtette amit lehetett (figyelt gondos tulajtól stb)
Az a baj hogy olcsóbbakra kapásból kiszúrni hogy kell költeni rájuk pár százat aztán kitudja hol a vége
Kedves kérdező, szállj ki barátod kocsikereső projektjéből. Ha drágát vesz (mert meggyőzöd) te leszel a hibás, ha meg vacakot vesz, akkor is (miért nem győzted meg a jobb autó megvételéről). Magának veszi a kocsit, hadd válasszon ő. Fogadd el, van, aki szeret szopni. Egyszerűen máshogy álltok a pénzhez ti ketten. Ennyi. Nem kell ezt túlragozni.
Ha nem veszel részt a kocsiválasztásban, legalább a barátság megmarad.
4
Van aki úgy gondolkodik, hogy inkább rákölti a +1.5 milliót a "patikához" képest (ami aztán vagy tényleg patika vagy ugyan úgy egy guruló hibalista... JÓ autót ugyanis a legritkább esetben akar bárki is eladni), de akkor 100%-osan biztosan tudja, hogy mi az ami meg van csinálva.
Sajnos manapság se a szervízkönyv, se a látszólag nem tekert km, se a számlák nem biztosítékok semmire. Én pl. eladtam egy autót 4 évesen. Én hoztam ki a szalonból, vigyáztam is rá és az 5 éves gari miatt hordtam is márkaszervízbe óramű pontossággal. Viszont szinte biztos vagyok benne, hogy a márkaszervíz csak számlázott, e a munkát nem vagy csak részben csinálták meg. Sajnos. De annyira nem érdekelt, mert tudtam, hogy a gari lejárta előtt el fogom adni, addig meg ha megdöglik majd gariba megcsinálják.
Akkor most ez a kocsi volt a jobb vétel úgy, hogy minden előélete makulátlan vagy 1,5 millióval olcsóbban egy kétes előéletű, amiben viszont biztosan kicserél majd a tulaj mindent ami problémás?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!