Bmw e36, e46 mitol premium, elmenyauto?
Hát nagyon abban a korban sem számított prémiumnak, csak az ára. A prémium az 5-ös BMW-nél kezdődött. A 3-asok inkább csak a belépőszint a BMW-hez. Persze egy Opelhez, VW-hez képest prémium volt. :D
A vezetés terén viszont inkább úgy mondanám, hogy egy-egy erősebb régi autó élvezetesebb volt, mint a maiak, mert nem volt bennük annyi ketyere, nyersebbek és ösztönösebbek voltak. Ezt tényleg csak az tudja, aki vezetett már egy-két ikont a 80-as 90-es német és japán autóiból.
Szerintem az E46 sosem volt prémium autó, ámde felsorakoztatott olyan opcionálisan rendelhető extrákat, amelyek csak a 90s évek luxusautóiban voltak elérhetőek. Pl: navi,összkerékhajtás, automata klíma, több fokozatban állítható ülésfűtés, aktív kormányzás, bose hangrendszer, M-Sportülések, Sportosabb futómű stb...
Helykínálatban elmarad a korabeli Audi A4-től, illetve minőségérzetben is volt a két autó között némi különbség az audi javára, amelyet már valóban prémium autónak szántak. Bmw körül túl nagy volt a hype, leginkább ez keltette fel az emberek érdeklődését, na meg persze a reklámfilmek és az ügyes marketing. A kor nagy játékába, az nfs-be is bekerült, a ritka V8-as gtr kiadásban.
Mindent összevetve,nem voltak ezek rossz autók, de ma már nem érnek annyit, mint amennyit elkérnek értük. Ez egy középkategóriás autó, abból is egy erős "felsőközép".
volt E46om és sosem volt prémium élményautó, sőt, felsőközép tömegautó volt, mint egy A4, vagy egy C osztály.
"A belsejuk gusztustalan, barmihez rossz hozzaerni az utasterben"
Ez butaság, E36 még csakcsak, a másikban alig van kopogós műanyag mint sok, sokkal újabb autóban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!