Van értelme rozsdát javítani, lakatoltatni az autót?
Én is beleuntan ebbe egy idő után.
2 autót használok. Garázsban tartom őket, ennek ellenére kis rozsda kirügyezése mind kettőnél már szembetűnt.
Azt csináltam, hogy gyári meló mellett elmentem fizetős tanfolyamra, karosszéria Lakatos szakmát tanulni. Alapból érdekelt az autók világa. Mindig volt egy kis műszaki érzelem hozzájuk, na meg nem akartam javításokra kiadni több százezreket. Meglett a kasztnis szakmám, de nem dolgozom másnak, pedig felvennének autószerelő műhekyekbe. Magamnak megcsinálgatom az autóim és kész. A műszaki vizsgákon nem lesz problémám.
Egyébként senkinek sem javaslom ezt a módszert, csak ha hosszútávon szeretne autót megtartani. A karosszéria Lakatos szerszámok közel 1 millióba kerültek.
1, mondjuk úgy hogy 10 ből 9 letaknyolja, nagyon kevés sikertörténetről hallottam.
Kb kifejezetten adott autóra speciálizálodott mestert akinél fél éves várólista arany árért.
#2
"Magamnak megcsinálgatom az autóim és kész."
És milyen munkákat kellett eddig csinálnod? Pl. küszöb átlyukadás? Vékony lemez átrozsdásodás? Utána csinálsz üregvédelmet?
És a fő kérdés? Mennyi idő múlva kell megismételned ugyanott? Mert ebből látszana, hogy mi várható egy lelkiismeretes munka esetén.
Előre is köszi a választ. :-)
Ha a gyári jó lett volna, akkor egy sérülésmentes kocsi 20+ évig nem rohadna fel sehol.
Némelyik Renault a gyakorlatban elég jól közelíti ezt az elméletet, úgyhogy hálás köszönet a névtelen mérnököknek és gyártásszervezőknek a becsületes és példaértékű munkájukért!
Ez az autótól, a munka nagyságától és tulajdonos jövőbeli terveitől függ elsősorban.
Utána meg nyilván attól, hogy milyen minőségben dolgozik a szaki
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!