Van értelme még mai napokban öregebb dízel tuninggal foglalkozni?
Tervezgettem, hogy produktívabban is elkezdenék öregebb (20-30 éves) dízelek tuningjával foglalkozni. Ezen belül is inkább a szofveres részével, mint ECU optimalizásálás. Szerintetek van ennek értelme manapság, vagy inkább már leálldozóban vannak ezek a témák?
Fiatalabb dízelekre is áttérnék. Tuning mellett azért lehet a repertoáron lenne ECU javítás is és egyeb ECU módosítások. A tudásom megvan, de nem tudom érdemes lenne e elkezdeni a nagyvilágnak is munkát vállalni.
Már a kisp.csű hülyegyerek is villanyautóban akar feszíteni, hátha ettől megnő neki.
2000 utáni Dízelt nem érdemes tunyingolni, mert kifekszik. Azok már eléggé ki vannak hegyezve.
De minek magyarázok, ha amúgy penge vagy a szakmában?
Nincs. Az "egyszerű" adagolós/PD VAG dízelek már erősen kopnak kifele.
Pláne tuning terén, pláne csak szoftverben, pláne csak dízelben gondolkozni nincs értelme.
Nem lesz elég nagy keresleted. Ha tudsz újat is, régit is, nem csak húzni, hanem esetleg optimalizálni. Tehát úgy igazán értesz hozzá, akkor lehet értelme. De ott is vastagon nyitvahagynám a kaput a benzinesnek, hibridnek, elektormosnak is. És messze nem csak motortuningban gondolkoznék meg ha csak szoftveres dolgokat akarsz is csinálni
Kedves Első: más oldalról közelítetted meg a témát, de van benne igazság
Kedves Második: nem azért kezdtem ezzel foglalkozni, hogy sok butus autóját tuningolgassam hogy had menjen lekotlásig, a téma mélyebb tartalma érdekelt, és ha már tudás van e értelme ezt hasznosítani
Kedves Harmadik: penge azért nem vagyok, de van némi tudásom, itt a dilemma részemről csak annyi, hogy pénzkereseti szándékkal lépjek e tovább, lenne e rá igény
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!