Van értelme vele foglalkozni ?
Figyelt kérdés
Rendeltem egy cipőt, ráírtam a cégre, hogy a futárszolgálat nem reagál semmire, nem is is frissítették a kiszállítást.
A cég visszaírt, hogy valószínű nincs meg a csomag... Kaptam visszatérítést. Miután megkaptam a cipőt írtam a cégnek, hogy visszautalnám az összeget, azt mondták küldik a linket. Azóta semmi. Foglalkozzak még vele, vagy engedjem el ?
szept. 19. 10:52
1/2 anonim válasza:
Amíg a cég nem megy utána, addig nem kell vele foglalkoznod. Ha a cég kéri 5 éven belül, akkor ki kell fizetned. Ha 5 éven túl kéri, akkor hivatkozhatsz arra, hogy elévült.
2/2 anonim válasza:
Szerintem várj amíg észbe kapnak.
Ha nem keresik a további kontaktok nem is erőltetném a visszatérítést.
Temu is sokszor így jár el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!