Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Üdv! Sokat hallani arról,...

Üdv! Sokat hallani arról, hogy a rövid távok nem használnak az autónak. De van itt olyan akinek ez ténylegesen emiatt lett motrproblémája?

Figyelt kérdés
A kérdésem a benzinesekhez szól.

tegnap 13:37
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
29%
Rengetegen.
tegnap 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
44%
Megfelelő karbantartás mellett max. rosszabb konstrukcióknál habosodás van az olajnál, de ez nem befolyásol semmit. Ott mást is elront valaki, ha tönkremegy az autó városban használva.
tegnap 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
58%
Nem kifejezetten motorprobléma, de anyámnak a kipufogója rohad szét mindig a sok rövid táv miatti kondenzvíztől.
tegnap 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
65%

Apam az ossszes autojat rovid tavokon hasznalta es 10 evig használ egy autot amit mar eleve nem ujonnan hanem 100-150 ezer kilometerrel vesz.

A sok rovid tav miatt nem tesz bele sok km-t szoval nem tudom hogy a motorja bírná e 250-300 ezer kilometerig de sose motorgondok miatt adta el hanem mert mar oreg auto volt, rosdàsodott es voltak aprobb nyűgjei.

tegnap 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
15%

Aki hosszútávot megy 200x, az pont ugyanannyiszor megy az első 2 kilométeren rövidtávot, mint, aki csak 200x 2km-t megy mindig.

Ugyanolyan urbanlegend, mint pl, hogy kisebb nyomású gumitól érezhetően megnő a fogyasztás.

tegnap 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
#5 A rövidtávok 10x annyira koptatják a motort, mint a hosszútávok, ezért 8000 km/1 év az optimális olajcsere intervallum, ha ez be van tartva, akkor nem lesz baja.
tegnap 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 BeefEater ***** válasza:
Sok Ford Ecoboost (és hasonló) tulaj tudna erről mesélni. Igaz ez inkább tervezési hiba, de attól még kell hozzá a sok rövid út, hogy a probléma előjöjjön.
tegnap 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
Anyukámnál egy avensis dpf szűrő bánta a városban eltöltött kb. 70 000 km-et.
tegnap 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
0%

5.

Értsd már meg, hogy aki minden nap 100 km-t megy, annak is le kell tekerni az első 2 km-t is hidegen és akkor pont ugyanannyira fog kopni, mint, aki meg is áll a 2 km után aznapra. Visszacsinálódik a kopás a következő 98 km-en vagy WTF? Mit nem tudsz ezen felfogni?

7.

Köze nincs hozzá, teljesen másról szól. Arról nem is beszélve, hogy ott pont az üzemmeleg állapotban a nagyobb nyomásnál nagyobb a veszélye annak, hogy gond lesz a hengerfejtömítéssel, úgyhogy ha így nézzük, még rosszabbul is jár, ha hosszú távokat megy.

tegnap 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 BeefEater ***** válasza:
#9, nem hengerfej tömítésre gondolok, hanem arra, hogy az olajban futó vezérműszíjat jóval idő előtt tönkreteszi a rövid távok alatt az olajba került benzin.
tegnap 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!