Üdv! Sokat hallani arról, hogy a rövid távok nem használnak az autónak. De van itt olyan akinek ez ténylegesen emiatt lett motrproblémája?
Apam az ossszes autojat rovid tavokon hasznalta es 10 evig használ egy autot amit mar eleve nem ujonnan hanem 100-150 ezer kilometerrel vesz.
A sok rovid tav miatt nem tesz bele sok km-t szoval nem tudom hogy a motorja bírná e 250-300 ezer kilometerig de sose motorgondok miatt adta el hanem mert mar oreg auto volt, rosdàsodott es voltak aprobb nyűgjei.
Aki hosszútávot megy 200x, az pont ugyanannyiszor megy az első 2 kilométeren rövidtávot, mint, aki csak 200x 2km-t megy mindig.
Ugyanolyan urbanlegend, mint pl, hogy kisebb nyomású gumitól érezhetően megnő a fogyasztás.
5.
Értsd már meg, hogy aki minden nap 100 km-t megy, annak is le kell tekerni az első 2 km-t is hidegen és akkor pont ugyanannyira fog kopni, mint, aki meg is áll a 2 km után aznapra. Visszacsinálódik a kopás a következő 98 km-en vagy WTF? Mit nem tudsz ezen felfogni?
7.
Köze nincs hozzá, teljesen másról szól. Arról nem is beszélve, hogy ott pont az üzemmeleg állapotban a nagyobb nyomásnál nagyobb a veszélye annak, hogy gond lesz a hengerfejtömítéssel, úgyhogy ha így nézzük, még rosszabbul is jár, ha hosszú távokat megy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!