Miért eszi az autóm ennyire durván az olajat!?
Mielőtt szerelőhőz vinném aki lehúz és átver kérdeznék.(nő vagyok)
Van egy 2004-es suzukim,a vétel után ami kb 2 éve volt rá pár hónapra már kellett bele olaj.
Mostmár havonta 1 litert megeszik.
Reggel induláskor nagyon durvàn füstöl.
A segitő válaszokat megköszönöm
Az a bajom hogy normális szerelőt aki nem húz le,vagy nem egy köcsög rettentő nehèz találni.
Most lehetséges hogy találtam egy megbízhatót,aki ma mást csinált rajta.
Csak el kezdte sorolni a bajait,de ez ilyen soha véget nem érős sztorinak hangzott mert azt hittem sosem ér a végére.
Igen van még más baja is.
Megpróbálom első körben amit írtatok.
17 es -apuka nincs képbe csak anyuci van🫣(bár képben én se vagyok😅)
"Mielőtt szerelőhőz vinném aki lehúz és átver..."
A szimmeringcseréhez egy öreg szakit kell keresni, aki a saját házában dolgozik. Nem fog a szenzorokhoz vagy elektronikához érteni, de a motor mechanikai részeivel kapcsolatban van rutinja.
Ezek általában nem hirdetik magukat a neten. Legfeljebb a kerületi vagy a városi újság apróhirdetéseiben. Vagy a háza falán táblával.
Vagy ha látsz a parkolóban a tiedhez hasonló korú autót, kérdezd meg a tulajt, hogy ismer-e ilyen szerelőt.
Elmész hozzá, megkérdezed, hogy vállalja-e a hengerfejlevétel nélküli szelepszár-szimmeringcserét és mennyiért.
Ha nem hajlandó árat mondani, akkor lehet, hogy mást kell keresni. Ha azt mondja, hogy csak teljes generált vállal, akkor is. De ha nem vállal garanciát, hogy az ilyen javítás után megszűnik majd az olajfogyasztás, azt el kell fogadni.
Most van rajta műszaki 2026 áprilisig,de lehet utána elengedem.
A karosszéria is valóban rohad pár helyen.
Csak ami még “bánt” hogy soha nem tudok kiszállni úgy egy autóból hogy nyereségem legyen.
#20: Nem az olajszint akadályozza meg, hogy kikönyököljön...
#21: Az szívás, akkor marad az alapos kutatómunka. A neten mindenkiről vannak vélemények, esetleg helyi facebook csoportokban tájékozódni még.
#24: VIszont így pont az a helyzet, amikor akkor se jársz jól, ha megcisnáltatod és akkor se, ha nem. Ki kell nyitni a bukszát és megnézni meddig ér a takaró, mit tudnál venni, ha így megszabadulsz tőle, és megnézetni a fentiek szerint, hogy lásd mennyibe kerül életben tartani. Viszont, ha rohad, akkor inkább mielőbb túl kellene adni rajta, mert az egy véget nem érő harc, amibe csak ölheted a százezreket újra és újra. Abban ne reménykedj, hogy egy napi használós személyautón pénzt keresel. Nem is értem miért várod, hogy ne bukj rajta. Használod, amortizálod, csökken az értéke akármit csinálsz vele. Ebben (is) fizeted a kényelem árát.
#17
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!