Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért ilyen olcsók a 2010-2012...

Miért ilyen olcsók a 2010-2012 -es H Astrák?

Figyelt kérdés

Autókat keresek ebben a kategóriában és meglepően olcsók. Teszteket néztem róla, azt mondják tartósak, egyszerűek, nem rohadnak. Megnéztem a gépjárműnyilvántartásban néhány fehér modell rendőrautó volt egykoron, de ez feltétlenül redflag kell, hogy legyen?

Esetleg van valami buktató ezeknél a modelleknél?


dec. 23. 21:39
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
52%
Nekem nincs vele tapasztalatom csak arra emlékszem amikor erről kérdeztem, egy szerelőt, ennyit mondott hogy: "a német precizitás legalja." Jelentsen ez bármit is.
dec. 23. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
Mindegyikkel van/lesz valami gond,ezért szabadulnak tőle. Olcsón! Mivel tömegautó,kevés értéke van
dec. 23. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:
Olcsó?! 2004-2005-ös, azaz 20 éves példányok közül ha nem a kínálat legalján lévő ex-behozott, 20. tulajos, szétberhelt, széthajtott példányokat nézzük, még ma is millió fölötti ára van. Szerintem egyáltalán nem olcsóbb mint más hasonló korú, hasonló kategóriájú autó.
dec. 24. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:
35%

Elcseszett egy konstrukció!


Akkora súlya van, mint egy A6-os Avantnak és cserébe benne van egy kávédaráló szintü motor.


Akinek 1.6-osa van, az is azt mondja, hogy pörgetni kell, mint az állat, hogy menjen szerencsétlen.

dec. 24. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:

#14 kevered a J Astrával. Az volt borzasztóan nehéz. Annál az 1.6 szívó i tényleg elég vérszegény volt.

A H-ban az 1.4 szívó volt valóban szenvedős, főleg nyáron klímával. Az 1.6 csak mint a nyomatékszegény szívó motorok lendületből autózós. Az 1.6T teljesen jól ment, de az ritka. Az 1.8 szívó, 1.9 dízellel sincs dinamikában különösebb gond.

dec. 24. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 Szolovjov ***** válasza:
Nulla presztizs és úgy rohadnak mint az alma. Az Opel sosem volt értéktartó.
dec. 25. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:

H Astra rohad?! :O :D Én még nem láttam ilyet. Maximum ha törött volt. Két ponton jellemző, de az is inkább a nemtörődömség miatt: első sárvédőívek alja, ha soha az életben nem takarították ki a mögötte és a dobbetét között felhalmozódó sós trutyit. De ez minden autóra igaz 20 éves korára, nem típusspecifikus jelenség.

A másik a toronyszilent felső része. Főleg a facelift előtti példányoknál, ahol még kemény műanyagból volt a védőkupak. Bejutott alá a nedvesség. és 15-20 év alatt meg tudta enni. Viszont ez meg egy cserélhető alkatrész, tehát nem tragédia.

A karosszérián ha valami sérülés mentén meg is jelenik a rozsda, nagyon lassan terjed csak tovább köszönhetően a galvanizálásnak. Közel nem F Astra szint! Semmivel nem rosszabb, mint az átlag. Sok volt belőle a ridegtartású ex-céges autó. Ezek ma jobb állapotúak korrózió szempontjából mint a korabeli mazdák, fordok...

dec. 25. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:
17es! Milyen autókat értesz átlag alatt?
dec. 25. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:
Porrá rohad az összes,hulladék mind.
dec. 25. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:

Itt nincs opel


[link]


és itt se


[link]

dec. 25. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!