Milyen utólagos módosításokat végeztetek az autótokon?
Feszültség/töltésmérő
Fedélzeti kamera
Szivargyújtó elosztó usb-vel
Visszacseréltem hagyományosra az előző tulaj által belepakolt összes LED-es izzót... :)
Kidobtam az előző tulaj által belekendácsolt gagyi kínai "autórádiót" és vettem bele gyárit... :))
Visszaalakítottam a központi kijelző kábelkötegének vagdosását... :)))
Egyébként semmi extrát nem tettem bele, mert nekem gyári állapotban tetszik az autó.
Kamerát raktam én is.
A beltérben a sima izzókat Osram LED-re cseréltem.
A csomagtérben valamiért csak a bal oldalon volt gyárilag világítás. Pedig jobb oldalon is megvolt a kárpitban a helye. Vettem egy gyári lámpatestet, ugyan olyat, mint a bal oldali. Átvezettem a kábelt és bepattintottam a helyére.
Ennyi.
Főtengely, hajtókar csapágy. Gyári kínai helyett komolyabb került bele. Olajnyomásmerő. Gyári rádió helyére Tesla android.
Tech2-vel elrejtett infók visszaállítása a kijelzőn: akku feszültség, hűtőfolyadék hőm. Új fék GM-es helyett magas széntartalmú Zimmerann, 4 új gumi.
Belül minden izzót sokkal erősebb led-re cseréltem.
5000 ft os kínai wired to wireless aa adapter.
70 mai menetrögzítő előre és hátra.
ODB-n bekapcsoltam a komfort ablak elemlő funkciót (Ha lezárom a kocsit magától fölhúzza)
Ha egyszer nagyon unatkozok akkor még extra hangszigetelés és jobb hangszórókat raknék az ajtóba, de majd csak a garancia után.
A gyár által eltagadott típuhibát kijavítottam, GM világításkapcsolót kendácsoltak a Suzuki Ignisbe, és az függetlenül adta ki a tápot a bal és jobb helyzetjelzőre.
Sikerült olyan kábelköteget gyártani, hogy ez a kapcsoló rövidre zára a 10 amperes biztit. Direktben kapta a 60 amperes főbiztiról az áramot. SZámos kapcsoló és kábelköteg füstölt el emiatt (facebook csoport bejegyzései alapján), egy vezeték elvágásával orvosolható.
Okosított ablaktölő ütemvezérlő, nem saját fejlesztés. 1 perc időtartamig a legutóbbi két törléskapcsolás közötti időtartammal töröl automatikusan.
Okosindex :), a kar megbillentésére ötöt villant az adott oldalon. Indexkar végébe szerelt megköszönőgomb, megnyomva 3-at villant az elakadásjelzőn.
A röhejesen nünükehangú japán "kürt" helyett akkuról külön kábelezve, biztosítva egy Hella dupla teherautó kürt (csigás).
Na ezt mindenki meghallja, akkor is ha megy a "nagy zene" a kocsijában.
A fényszórók és index kivételével minden fényforrás cseréje ledre, hogy látni is lehessen, utastérvilágítás kükönösen jó lett.
Parkolófény az oldalsó irányjelzők búrájába. Indexet nem zavarja, de este fél kilométerről látszik.
Legutolsó teljesen saját elektronika: a hazudós vízhőmérő kijavítása. 89 és 110 fok között rezzenéstelenül középen áll gyárilag, aztán amikor már megfőzted a motort, 115 fok körül indul el felfelé. Most a skála alja 50 fok (mint gyárilag), 90 középen, 110 a skála felső végén, 120-130 fok a "H"-betúnél. Két három napig szöszöltem vele, mire jó és pontos lett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!