Miért ilyen drágák a használtautók?
A Suzuki s crosst és Vitarát nézegetem gl+ felszereltségben.
Használtan 2-3 éves autók olyan 7-7,5M körül vannak 20-30ezer km körül, ezekkel azért már mentek bőven.
A lényeg, hogy az új megoldható lenne bőven 8M Ft-ból, úgy, hogy benne van a forgalomba helyezés is és még egy vonóhorog is +metálfény (szalonautó).
Amúgy semmi gond azzal, hogy 20-30ezer km van egy autóban, hanem nem nagyon éri meg az miatt a pár 100ezer Ft különbség miatt a használat venni.
Ha mondjuk van egy Vitara 7,2M Ft, 25 ezer km, erre rájön pluszba az átírás, friss szerviz (azt sem nem tudatjuk mikor mit cseréltek benne), vonóhorog költsége (ami a suzuki szervizben 300ezer Ft műszakival), az újnál 4 év műszakit adnak, így meg ami van még az autón, az újnál több a garancia is és a gumik is újak. Így nem sokkal lesz olcsóbb a használt.
Azt bírom mikor megkérdezem a használtat van e sérülés? - Nincs semmi a válasz. Alkuképes az ár? -Igen.
Mikor odamegyek megnézni akkor meg: -Itt van egy kis parkolási karc a lökhárítón, de nem vészes. (Egy kis sérülés javítás lehet 100ezres tétel is). Mikor megkérdezem: Mennyit enged az árból? - Semmit, mert jön majd más is a héten.
Néztem amúgy a régebbi sx4 S crosst is, ezeknél az 5-6 évesek 80ezer km körül 5,5M körül vannak, de inkább 5,8M-tól vannak a keveset futottak. Ennyi km-nél azért már komolyabb költségek lesznek a kopó alkatrészek nagyrészét cserélni kell már, így árban megint jobb vétel a 7 milliós, ahhoz meg már nem kell sok az újhoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!